HTML

Trollforgató

Előregyártott, lapraszerelt kommentek trolloknak, hogy neked ne kelljen huszadszor is leírnod. Ha bármelyik poszt valamelyik szakaszával egyetértesz: üdv a klubban.

Feed the troll!

A Facebook is egy rakás szar, csak idióták használják, akiknek jobb dolguk sincs mint minden szarságot lájkolni. Ha már akkora kretén vagy, hogy ebbe a csoportba tartozol, legalább csinálj valami hasznosat is: lájkold a Trollforgatót!

Friss topikok

Linkblog

Magyarországon SOHA nem lesz legális a melegházasság. Elmondom, miért.

2015.05.23. 21:27 TROLLFORGATÓ!!!!!!!!!44négy | problem?

Mi, magyarok ugyanis egy keresztény, vallásos nemzet vagyunk, mindig is azok voltunk, már Krisztus előtt akárhányban is, sőt, a világ teremtése előtt is. A keresztény erkölcsbe márpedig nem fér bele az, hogy férfi férfival úgy háljon, ahogy nővel szoktak - utálatosság az az Úr szemében. A keresztény erkölcs csak mások megkövezését, rabszolgasorsba taszítását, halálra ostorozását és a keresztes háborúkban való vérontást teszi lehetővé, de az, hogy két azonos nemű ember szerelemben, boldogságban éljen együtt, az a kegyelmes urunk szemében elfogadhatatlan, legalább annyira, mint a lopás. Látott már valaki magyart lopni, csalni, számla nélkül zsebbe okosba’ megoldani bármit? Na ugye.

Isten nem véletlenül teremtette az embert férfinak és nőnek, azért, hogy szaporodjunk, és sokasodjunk. Amelyik házasságból nem lesz gyerek, az nem is ér semmit, hiszen nem sokasodunk általa - pedig az isten világosan mondta, hogy 15 milliárdig meg se álljatok, nem gond, ha a bolygó már 7 milliárd embert is nyögvenyelősen bír el, majd megoldja az isten. Mert ő megoldotta azt is, hogy emberek ne haljanak meg hosszú és fájdalmas betegségekben, rákban, háborúban, ilyesmikben - mikor volt ilyen utoljára a világon? Na ugye.

A buzikat egyébként nem Isten teremtette, hanem a hanyatló nyugat és a zsidó média buzultatta be Isten teremtményeit. Az ókori rómaiak körében, illetve az állatvilágban előforduló homoszexualitás is egy zsidó hazugság, ez egyáltalán nem természetes jelenség, mint ahogy sokan megpróbálják beállítani. Márpedig Mária országában csupa természetes dolgok lehetnek csak elfogadottak, olyan természetellenes dolgok pedig, mint a fogászati implantátum, a szívátültetés, vagy a digitális tükörreflexes fényképezőgép. Mi, magyarok ezért nem kérünk a bevándórlókból sem. Nálunk sosem voltak bevándorlók, ezért nem alakult ki bennünk annak képessége, hogy ide valakik bevándoroljanak. Márpedig ha valamire nagyapáinknak nem alakult ki képessége, azokra nekünk sem fog, ezért is nem használunk internetet, okostelefont, mikrohullámú sütőt, hűtőszekrényt - vagyis semmi olyasmit, amit az őseink sem. Ezért is nem fogunk soha repülőre ülni, hogy eljussunk Londonba, hanem lóhátra pattanunk, és hátrafelé nyilazva fogjuk meghódítani Európát, ugyanis az őseink erre tanítottak bennünket.

A melegházasságra visszatérve: nekem az a fő bajom vele, hogy nem tudom, hogyan magyarázzam el a gyerekemnek, ha ilyet lát. Szegénynek mit mondjak, melyik az apuka, melyik az anyuka, és egyáltalán, mi ez az egész? Már azt sem tudom elmagyarázni, hogy ha két szőke hajú ember összeházasodik. Még a végén ettől beszőkül a haja, ami még hagyján, de ha a kövér emberek is házasodhatnak, akkor ettől ő el fog hízni! Én pedig ezt sehogy se tudnám feldolgozni, mert mindig arra gondolnék, milyen rossz az, hogy ő szőke, vagy kövér, vagy meleg. Nem, nem érzi jól magát, azt csak a zsidó média agymosása miatt hiszi, én sokkal jobban tudom, hogy egy meleg ember nem lehet boldog.

Mi magyarok egyébként nem csak a technikai, de a társadalmi változásokhoz sem vagyunk hozzászokva, nagy szerencse, hogy ilyenek soha nem voltak történelmünk során, mert nem tudtuk volna feldolgozni őket. Most képzeld csak el, mi lenne, ha például szavazójoga lenne a nőknek, és még munkát is vállalhatnának?! Pont emiatt is nem váltottunk rendszert ‘89-ben, ezért nem keltünk fel 56-ban a szovjet elnyomás ellen, ezért nem volt 1848, se polgárosodás, se iparosodás, se felvilágosodás, se államalapítás, de még honfoglalás sem. Mi magyarok a mai napig jurtában élünk, mert az isten úgy teremtett meg bennünket, és mi ragaszkodunk hozzá, hogy úgy is maradjon minden, ahogy 2000 éve volt - merthogy mindenki tudja: régen minden jobb volt. És mivel régen nem volt melegházasság, ezért szerencsére nem is lesz soha, mindenki megnyugodhat.

305 komment · 5 trackback

Címkék: melegházasság

A bejegyzés trackback címe:

https://trollforgato.blog.hu/api/trackback/id/tr587480726

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Vallási perverziók 2015.05.24. 17:03:20

Szórakoztató képes erkölcstan és etikaoktatás. Meg egy kis morálfilozófia kételkedéstannal. Nem csak judeo-keresztényeknek, bár elsősorban nekik van rá szükségük.

Trackback: Erkölcstelen az óvszer? 2015.05.24. 16:39:35

Az óvszer erkölcstelen, de a fiatalkoruakkal való házasság és nemi erőszak az nem feltétlen az egyes egyházi irányzatok szerint.

Trackback: Jobbik vagy Sz@rabbik? 2015.05.24. 16:39:04

Fura ez a dupla, azaz tandem keresztes párt. Nagyon úgy néz ki, hogy a magyarságuk sem több mint a judeo-kereszténységük. Átverés. Hiszen a judeo-kereszténység nem magyar, ahogyan a péniszpumba meg nem egy keresztény ereklye. Ergo...

Trackback: Állati szex 2015.05.24. 16:37:39

Egyes vallások előírásai szerint szabad férfinak nőstény állattal nemi életet élnie. Fene az "erkölcsükbe"! Mert szerintün ez is erkölcstelen dolog. A szextörvények gyöngyszemei: "Iránban törvény sorolja fel, hogy mely állatokkal ...

Trackback: Papoknak kifelé az iskolákból! 2015.05.24. 16:34:06

Óvd a gyerekeidet pedofiliát kedvelő és védő papok környezetétől. Iskolába, óvodába ne járulj hozzá, hogy pap tanítsa a gyerekedet bármire is.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

maxval bircaman felelős szerkesztő · http://bircahang.org 2015.05.25. 12:18:18

@bölcsészmérnök:

A bűnöst sosem ítéli el a kereszténység, csakis a bűnt. Minden bűnös jó útra térhet, a legszörnyűbb bűnt is megbocsátja Isten, ha a bűnös őszintén bánja bűnét.

klacus 2015.05.25. 12:28:04

@maxval bircaman szerkesztő: Van egy Hit gyülis cimborám, hasonlóképpen vezeti le a világot. Félelmetesen logikus, és egyben rémisztő is.

maxval bircaman felelős szerkesztő · http://bircahang.org 2015.05.25. 12:32:40

@klacus:

Az alapokban minden magát kereszténynek nevező egyetért jellemzően, leszámítva egyes marginális keresztényeket, akik teljesen megmásították a krisztusi üzenetet (pl. jehovisták, mormonok, unitáriusok). A hitgyülisek egy keresztény-cionista, pünkösdista, újprotestáns csoport, nyilván sok mindenben nem értünk egyet velük, de van amiben meg ugyanazt valljuk. Számomra a Hit Gyülekezete teológiája belsőleg is inkoherens, de ez nem jelenti, hogy egyes kérdésekben ne mondhatnának igazat, pl. a homoszexualizmus elutasításában tökéletesen krisztusi állásponton állnak.

klacus 2015.05.25. 12:38:34

@maxval bircaman szerkesztő: Megkérdezhetem, hogy Te melyik felkezezhet tartozol?

klacus 2015.05.25. 12:42:07

@maxval bircaman szerkesztő: Ez a görög-katolikus? Bocsi, de tudatlan volnék..

Shlomo a halott zsidó terrorista 2015.05.25. 12:52:58

@nu pagagyí:

"Egy nem buzinak nem csorbul semmilyen joga attól, ha a buzik törvényesíthetik a kapcsolatukat."

Egy buzi ma is törvényesítheti a kapcsolatát egy másik buzival. Köthetnek hivatalos, bejegyzett élettársi szerződést.

Mondd, te tényleg ennyire hülyének nézel másokat?

A buzik egyébként HÁZASODHATNAK is ma Magyarországon. NINCS olyan törvény, ami megtiltaná, hogy egy buzi házasságot kössön.

A házasságkötés feltétele ugyanis nem az, hogy a felek ne legyenek buzik.

A házasságkötés feltétele az, hogy a két fél ellenkező nemű legyen.

Tehát aki azt szajkózza, hogy a buzik ma nem házasodhatnak Magyarországon, az egy barom.

maxval bircaman felelős szerkesztő · http://bircahang.org 2015.05.25. 12:55:45

@klacus:

Nem.

A görög-katolikus az a katolicizmus része. A katolicizmus több részegyházból áll (23 darab összesen). A legnagyobb a nyugati, latin részegyház, oda tartozik a katolikusok 95 %-a. A többi 5 % meg a többi 22 részegyházhoz, melyek egyike a Magyar Görögkatolikus Egyház.

Ez mind azonban EGY egyház. Ugyanaz a teológiájuk, ugyanaz a vezetésük (a Vatikán). Különbségek a szertartásrendben vannak csak (a nyugati, latin részegyház a latin szertartásrendet használja többnyire, míg pl. a Magyar Görögkatolikus Egyház a bizáncit). Ezen kívül vannak apróbb különbségek egyes egyházrendi kérdésekben is, pl. a latin papok nem házasodhatnak, a görögkatolikusok meg igen.

Én meg ortodox vagyok, mely független ettől. Az ortodox és a katolikus a XI. században szakadtak el egymástól, addig egy egyház voltak. Egyébként az ortodoxiában is van 15 részegyház.

user friendly 2015.05.25. 12:56:57

@Shlomo a halott zsidó terrorista: nem tudom, feltűnt-e már, hogy a 21. században élünk, ahol a házasság egy polgárjogi aktus, amihez a vallásoknak semmi köze sincs egészen addig, míg valaki nem akar egyházi esküvőt is. minden egyház szabadságában áll eldönteni, hogy engedélyezi-e az ilyet vagy sem. egy nem hívőnek lehet erről véleménye, de beleszólása nem.

a másikra:
"Ha a FELNŐTT gondviselő helyesnek tartja, hogy a 7 éves gyerek azzal házasodjon össze, akivel a FELNŐTT gondviselője összeházasítaná, akkor a házasság megkötésének szerinted mi az akadálya?"

pontosan leírtam. az, hogy egy 7 éves gyerek sem érzelmileg, sem fizikailag nem alkalmas, nem érett a házasságra. árt a testi, lelki fejlődésének, ha olyanokkal zavarják meg, amikre sem igénye, sem dolga nincs még. egy gyerekkel szemben ez erőszak. ennyi.

klacus 2015.05.25. 13:02:21

@maxval bircaman szerkesztő: Van erről tananyag valamerre? Érdekel a téma, és szívesen olvasnék róla.

Shlomo a halott zsidó terrorista 2015.05.25. 13:03:08

@/ms:

"A kérdés az, hogy elég erős érv-e az, hogy vannak, akik 'nem szeretnének' valamit, ahhoz, hogy emiatt mások jogai csorbuljanak."

A buziknak SEMMILYEN joguk nem csorbul jelenleg.

1. A heterok is CSAK ELLENKEZŐ nemű felnőttel köthetnek házasságot

2. A buzik is CSAK ELLENKEZŐ nemű felnőttel köthetnek házasságot

Hol csorbul a buzik joga?

UGYANOLYAN jogaik vannak a házasságkötésben, mint a nem buziknak :)

Shlomo a halott zsidó terrorista 2015.05.25. 13:05:30

@klacus:

"Meg mi van azzal, a gyerekét egyedül nevelő nővel, akikkel együtt él a nagymama?"

És szexelnek, meg csókolóznak? Meg ölelgetik egymást? Meg kézen fogva járnak az utcán? Meg drága szívecskémnek szólítják egymást? :D

klacus 2015.05.25. 13:08:03

@user friendly: Nem vagyok vallásos, de nagyot tévedsz. A társadalmunk alapjai keresztények, ha elfogadod, ha nem. Ha elmégy olyan helyre, ahol ez nincs, illetve más van pl Japán, és élsz közöttük pár évet, akkor rá fogsz döbbeni, hogy mennyire más a világról alkotott képük, az általános motivációik, és az önigazolásaik, hogy pl, mi az igazságos, helyes, etikus és miért. Mi számít hazugságnak, és mi számít szégyennek. Én átéltem ezt, tudom miről beszélek.
Ezek hosszú idő alatt alakulnak ki egy társadalomban. Tagadni lehet, de nincs értelme.

Shlomo a halott zsidó terrorista 2015.05.25. 13:08:21

@klacus:

"Pl mi van ha egy anyuka miután elvált, egy másik hölggyel találja meg a boldogságot. Nem tudom mi a joggyakorlat ilyen esetben"

Az, hogy együtt élhetnek, bejegyeztethetnek élettársi kapcsolatot, végrendelkezhetnek egymás javára, de NEM házasodhatnak össze, és örökbe se fogadhatnak.

Se az "új" anyuka a vér szerinti anyuka gyerekét, se a két "anyuka" közösen egy nem vér szerinti gyereket.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.05.25. 13:10:18

@Shlomo a halott zsidó terrorista:

Sőt a házasságkötéskor sem kérdezik meg senkitől, vajon homoszexuális-e. Tehát nincs semmiféle diszkrimináció.

Egy homó férfi és egy leszbi nő simán összeházasodhat. Csak annyit kérdeznek meg, akarják-e egymást feleségnek/férjnek. Ha erre NEM a válasz, akkor persze nincs mit tenni. ;)

klacus 2015.05.25. 13:10:22

@Shlomo a halott zsidó terrorista: Hát ezt benézte kend, ez nem az én agymenésem volt. Nálam is idézőjelben volt... :-)

Vagyis e nagymamis analógia enyhén szólva is gáz. :-)

klacus 2015.05.25. 13:13:46

@Shlomo a halott zsidó terrorista: Vagyis nevelhetik a gyereket közösen, csak nem lehet lepapírozni. Bár ha valaki felnyomja őket a gyámhatóságon, akkor biztos indul valamiféle revízió. Nem tudom nekem csak a Terry Black féle hiszti rémlik. Annak sem tudom mi lett a vége.

Shlomo a halott zsidó terrorista 2015.05.25. 13:13:55

@/ms:

"Pl. a kígyótól való félelem egy egészen ősi, majdnem minden emlősállatra is jellemző félelem; az ember mégis meg tudja tanulni, hogy a vizisikló nem mérgeskígyó, nem veszélyes; tehát nem kell agyonütni, sőt: védeni kell."

Ne felejtsd el, hogy a vízisiklónak komoly feladata van a hazai vízi ökoszisztéma egyensúlyának a fenntartásában.

Míg ugyanezt elmondhatjuk-e a buzikról?

user friendly 2015.05.25. 13:24:20

@klacus: a kultúránk a keresztény kultúrára épül, ez így van. értem, amit írsz, csak azt nem, hogy jön ez ide. miben tévedek? az állam és az egyház szétválasztása nálunk több 100 éve megtörtént, a házasság pedig egy polgárjogi aktus, nem?

klacus 2015.05.25. 13:29:01

@user friendly: Ez olyan mint a Mohamed karikatúra.
Valakinek csak egy laza poén, másnak viszont örült sérelem.

A házasság, nekem csak polgárjogi aktus, de egy hívőnek szent dolog. Tehát őket sérti ez. A különbség annyi, hogy ezt mindenki leszarja... Mert ugye ezek a modern dolgok annyira elvakítják a híveiket, hogy nincsenek tekintettel másokra, mások érzéseire.

user friendly 2015.05.25. 13:32:50

@user friendly: helyesen: " több 100 éve" helyett több, mint 100 éve.

Shlomo a halott zsidó terrorista 2015.05.25. 13:49:15

@/ms:

"De abban viszont sziklaszilárd a meggyőződésem, hogy ez nem egy természeti állandó. Nehéz az emberek meggyőződését megváltoztatni, de egyáltalán nem lehetetlen."

Az látszik, hogy a célotok FELSZÁMOLNI, kiirtani a nyugati emberből mindenféle erkölcsi szabályt és gátat.

1. Ne legyen más istenük "rajta" kívül? Még mit nem! Teremtsük meg a pénz, az önzés, az örök fiatalság és a fogyasztás kultuszát!

2. Ne vegyék istennek nevét? Még mit nem! Bátorítsuk a trágár beszédet, a következmények nélküli esküdözést és a kereszténygyalázást!

3. Szenteljék meg az Úr napját? Még mit nem! Hirdessük, hogy mennyire vérciki a vasárnapi templomba járás - ezzel szemben mennyire menő a vasárnapi plázázás.

4. Tiszteljék apjukat-anyjukat? Még mit nem! Fordítsuk szembe egymással a generációkat! 35 évtől fölfelé legyen mindenki értéktelen vén szaros a munkaerőpiacon! Nyuggerezzünk, ahogy kifér a szánkon! Sugalmazzuk azt, hogy minél fiatalabb valaki, annál inkább eligazodik a világ dolgaiban. (Miközben mélyen hallgassunk arról, hogy a propagandánk célpontja az önbizalom-túltengéses, ám élettapasztalat-deficites fiatal felnőtt korosztály.)

5. Ne öljenek? Még mit nem! Ne csak a halálbüntetés kiszabását tiltsuk meg a gyilkosokra, de a TÉNYLEGES életfogytig kiszabását is! Engedjük ki a többszörös gyilkosokat is 10-15 éven belül, de addig is biztosítsunk olyan FULLEXTRÁS körülményeket és GONDTALAN életet nekik a börtönben, amiről a lakosság egy része nem is álmodhat!

6. Ne paráználkodjanak? Még mit nem! Öntsük a mocskot és a szennyet a kertévékben és a mozikban a nyakukba addig, amíg maguk is úgy érzik, hogy értéktelen, másodrendű embereknek számítanak, ha nem kezdenek szexelni 8-10 éves korukban és nem fogyasztanak el 100-150 szexpartnert életük során!

7. Ne lopjanak? Még mit nem! Magyarázzuk el nekik, hogy a legdivatosabb ruhák, a legújabb híradástechnikai cikkek, a legmenőbb kaják, a legdrágább italok, a divatos drogok, a fullextrás nyaralás, a habcsókvilla, a szilikoncsöcsű szőke maca nekik ALANYI jogon JÁR! Ha nem tudják rá a pénz megkeresni, vegyék el attól, aki nem tudja megvédeni a vagyonát!

8. Ne tanúskodjanak hamisan? Még mit nem! Magyarázzuk el nekik, hogy nem az a gond, ha lehazudják a csillagokat az égről, hogy mentsék egy másik hasonszőrű irháját, hanem az, ha akkora balekok, hogy hagyják magukat rasjtakapni a hazudozáson! Az ártatlan embereket meg hamis tanúzással bajba keverni NEM is bűn, hanem egyfajta természetes szelekció! Aki nem tudja magát érvekkel, bizonyítékokkal, tanúkkal, vagy pénzzel megvédeni, az pusztuljon!

9. Ne kívánják a haver nőjét? Még mit nem! A házasság intézményének a szétzüllesztése, lejáratása, bemocskolása, az emberek közötti bizalmi kapcsolatok felszámolása, a felek egymás elleni kijátszása MINDEN liberális demokrata első számú feladata! Egyébként is miért ne kívánhatnák a haver nőjét, ha a paráznaság nem tiltott, hanem elvárt magatartás?

10. Ne irigykedjenek egymás javaira? Még mit nem? Hogyan tudjuk rájuk sózni akkor azt a sok felesleges szirszart, amire semmi szükségük nincs egyébként? Egyébként is, ha nem irigykednek egymásra, akkor ki a faszom fogja elkövetni a hét undorító főbűnt, a kevélységet, a kapzsiságot, a bujaságot, az irigységet, a mértéktelenséget, a haragot és a jóra való restséget? Na, ki a faszom?

user friendly 2015.05.25. 14:01:45

@klacus: megkérdezhetném, hogy mitől is szent a házasság. mert az egyház szentséget csinált belőle? lássuk be, a hagyomány szerint elsősorban már a középkorban is két család egybeolvasztása, s ezzel a gazdasági megerősítése volt a cél a házassággal. pont leszarta mindenki az ifjú pár érzéseit, ha a szülők úgy akarták, házasság lett, az egyház meg áldását adta rá.
vajon most miért nem ehhez a "szentséghez" ragaszkodik a hívő? mert azóta változott a világ és hál' istennek ma már nemigen fordul elő ilyesmi. feltételezem, nem is kívánja vissza senki azokat az időket.
el kell fogadni, hogy változnak, változhatnak a dolgok. és ami régen ritkaságnak számított, mint pl a szerelmi házasság, az ma már teljesen természetes.
egyszer majd talán ugyanilyen természetes lesz az is, ha két azonos nemű ember él házasságban és nem fog rajta megütközni senki.

én sajnos továbbra sem értem, mennyiben gyalázza valakinek a házasság szentségébe vetett hitét az, ha két azonos nemű ember is ilyen közösségben élhet. szerintem a házasság, ha szent nem attól szent, hogy egy férfi és egy nő alkotja, hanem a tartalmától. vagyis lehet szentség a házasság (akár egy nem hívőnek is).
nem látom a felháborodott hívők tömegeit, akik a házasság szentségét védenék a családot lelkileg/fizikailag terrorizáló apáktól, vagy a nőverő férjektől. ezért kevésbé hiteles az a vallási érzékenység, ami csak a melegházasságtól kívánja óvni a házasság szentségét.

bölcsészmérnök · http://pillanatkep.blog.hu/ 2015.05.25. 14:02:44

@Shlomo a halott zsidó terrorista: 5. Ne öljenek? Még mit nem!
Egy gyilkos nem érdemel halált, de egy magzat vagy egy idős ember persze megölhető! Ezért tegyük egyre könnyebbé az abortuszt és propagáljuk az eutanáziát!

Shlomo a halott zsidó terrorista 2015.05.25. 14:05:21

@klacus:

"A svédeknél az állatszex bűncselekmény."

Amerre tartanak, nyilván már nem sokáig.

Shlomo a halott zsidó terrorista 2015.05.25. 14:11:14

@/ms:

" Az ÖSSZES világvallás bizonyosan nem képvisel azonos elveket a házasság kérdésében, alapelveiben."

De igen.

Mindegyik világvallás TILTJA az azonos neműek szexuális kapcsolatát.

Shlomo a halott zsidó terrorista 2015.05.25. 14:23:01

@bölcsészmérnök:

"A Pápa bűnnek tartja és ezért elítéli a homoszexualitást, de nem az egyes embereket."

Nyilatkozott valaha valami olyat a Pápa, hogy "kedves homoszexuális testvéreim, a homoszexualitás bűn, ezért kérlek titeket, hogy hagyjatok fel a bűnös életviteletekkel, mert a szeméttelepen (Gyehenna) fogtok elrohadni" ?

Nem nyilatkozott.

Ehelyett folyton olyasmit papol, hogy TOLERÁNSNAK kell lenni a bűnös életvitelt folytató emberekkel szemben - vagyis a katkóknak a Pápa szerint el kell tűrni a buziknak nem csak azt, hogy bűnben élnek, hanem azt is, hogy a bűnös életvitelüket reklámozzák és a bűnös mintát terjesztik.

Shlomo a halott zsidó terrorista 2015.05.25. 14:33:55

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Másrészt Jézus sose mondta, hogy Péter után legyenek további pápák, főpapok, legyen egyházi hiererchia, legyenek az adott kor szintjéhez képest fényűzően pompás épületek, és még az utolsó basznádi plébános is Adidas cipőben, Volvoval járjon.

Shlomo a halott zsidó terrorista 2015.05.25. 14:47:24

@user friendly:

"nem tudom, feltűnt-e már, hogy a 21. században élünk"

Nem tudom, belegondoltál-e már abba, hogy az emberiség MINDEN korszakában ugyanígy hivatkoztak az adott kor "modernitására" azok, akik kifogytak az észérvekből, és a "modernségre" hivatkozva akarták a többség akaratável szemben keresztül vinni a baromságaikat :)

Semmi jelentősége nincs annak, hogy milyen dátumot írunk.

Miért kéne baszni mint a nyúl, meg buzulni, meg fajtalankodni, meg túlfogyasztani és tönkrevágni a bolygót, a társadalomaml együtt, csak azért, mert éppen 2015-öt írunk?

-

"ahol a házasság egy polgárjogi aktus, amihez a vallásoknak semmi köze sincs "

Nagyon is sok köze van.

Jelenleg a POLDÁROK figyelemre méltó hányada tartozik valamely világvallás közösségéhez is.

Ezért ha a POLGÁRI törvényhozás olyan törvényt akar hozni, ami szembemegy a POLGÁROK azon meggyőződésével, amelynek a VALLÁSUK az alapja, akkor azt a törvényhozást le kell váltani, mert nem az őket megválasztó közösség érdekeit szolgálja.

Shlomo a halott zsidó terrorista 2015.05.25. 15:11:58

@bölcsészmérnök:

Kösz a kiegészítést :)

És azt is kifelejtettem, hogy csináljunk az ölésből SZÓRAKOZTATÁST, öntsük a szennycsatornákon az erőszakos filmeket a proli nyakába, hogy IDŐVEL kellően ÉRZÉKETLEN legyen azzal szemben is, ha egy hozzá hasonló szerencsétlent VALÓBAN meggyilkolnak.

CsakEgysrác 2015.05.25. 15:46:56

@nu pagagyí: Ki fogadhat örökbe gyereket az pszichologiai teszt és milyen életkörülmények között laknak kéne eldönteni, nem pedig az alapján, hogy kihez vonzodik vagy milyen nemü a házastársa.

conchita wurst 2015.05.25. 15:54:35

@CsakEgysrác: 'Ki fogadhat örökbe gyereket az pszichologiai teszt és milyen életkörülmények között laknak kéne eldönteni, nem pedig az alapján, hogy kihez vonzodik vagy milyen nemü a házastársa.'

Aki pedig olyan pszichotesztet készít, amin egy buzeráns átmehet, örökre tiltsák el a szakmájától..:)

klacus 2015.05.25. 16:23:49

@maxval bircaman szerkesztő: Végigolvastam! Köszönöm, szerintem érthető módon összefoglaltad. Írhatnám rá, hogy remek, de nem az én dolgom minősíteni. Nekem bejött.

Még egyszer köszönöm.

user friendly 2015.05.25. 16:59:22

@Shlomo a halott zsidó terrorista: elmondom még egyszer, mert elsőre neked nem ment át: a szekularizáció több mint 100 éve megtörtént. ez tény, fölösleges vitát nyitni róla. és abszolút nem mindegy ebből a szempontból, hogy 1514-et vagy 2015-öt írunk. akkor más volt a szokás és most is más, mert a dolgok nem maradnak ugyanolyanok. ezt nevezzük fejlődésnek.
a polgárok többsége nyugodtan tartozhat valamilyen valláshoz, attól még a házasság az állam és az egyház szétválasztása óta egy polgárjogi aktus, amiről nem az egyház és a hívei rendelkeznek. tetszik, nem tetszik, ez van.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.05.25. 17:02:14

@CsakEgysrác:

Abszolút egyetértek, főleg a pszichológiai tesztet tartom fontosnak. Feltéve persze, hogy a pszichoteszt kizárja a látens vagy nyílt homoszexuálisokat.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.05.25. 17:02:57

@user friendly:

"helyesen: " több 100 éve" helyett több, mint 100 éve."

Nem! Helyesen: több mint 100 éve - vessző nélkül.

user friendly 2015.05.25. 17:14:03

@Kovacs Nocraft Jozsefne: örülök, hogy elkaptad a lényeget. kösz :D

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.05.25. 17:16:14

@user friendly:

Sajnálom, ha más lényeges nem volt a 8 szavas kommentedben.

user friendly 2015.05.25. 17:17:23

@Kovacs Nocraft Jozsefne: szerencsére a te kommentjeid csillognak az értelemtől. örüljünk akkor ennek :D

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.05.25. 17:29:06

@user friendly:

A személyeskedéssel menj a kurva anyádba.

Shlomo a halott zsidó terrorista 2015.05.25. 17:37:02

@user friendly:

"elmondom még egyszer, mert elsőre neked nem ment át: a szekularizáció több mint 100 éve megtörtént. ez tény, fölösleges vitát nyitni róla. "

:)

Elmondom még egyszer, mert elsőre neked nem ment át:

A VÁLASZTÓPOLGÁROK többsége egyben vallásos ember.

Ha az ÁLTALUK a hatalomba juttatott kormány olyan törvényt hozna, ami SÉRTI a POLGÁROK vallásos meggyőződését, akkor azt a kormányt kibasszák, mint macskát szarni.

Leszarom a szekularizációt.

Ha ma Magyarországon olyan kormány lenne, amelyik házassákkötést engedélyez a melegeknek, az emberek az utcára mennének, és elzavarnák a kormányt a vérbe.

Nem csak a vallásos emberek, de azok is, akik nem vallásosak ugyan, de keresztény értékrendet követnek.

A buzilobbi verheti a faszát az utcán, nem megy vele semmire, mert nincsenek annyian, hogy kormányváltó tényező legyenek.

Ez ellen nem tudtok tenni semmit.

Tiszteltetem Brüsszelet 2015.05.25. 17:37:16

Javalslom, hogy tartsunk minden január 1-én HOMO(K)FÓB BÜSZKESÉG NAPJÁT

Ha vmelyik polgártársunk nyilvános buzulásra adná a fejét, a körzetben vezessék be a katonai közigazgatást, és büntessék meg a közösséget.

Igen fontos, hogy az aberráltak elnyomása civil üggyé váljon, amit minden polgár élet-halál kérdésként kezel.

Csak rajtunk múlik, milyen lesz Magyarország! A HAZÁMBÓL NEM LESZ BUZIBÁR!

user friendly 2015.05.25. 18:27:49

@Kovacs Nocraft Jozsefne: a kb 10 hozzászólásomból egy javító komment vesszőhibájába sikerült belekötnöd. tulajdonképpen értékelendő. úgyhogy elnézést kérek.

@Shlomo a halott zsidó terrorista: leszarhatod a szekularizációt, attól még tény marad.
amúgy félreértesz. én nem teszek semmit a melegházasságért, de nem is ellenzem. semmi problémám vele. csak enyhén disszonánsnak találom, hogy egy melegházassággal foglalkozó poszt alatt nagy számban gyülekeznek a mélyen vallásos, a házasság szentségét féltő, ocsmányul buzizó kommentelők. és ugyanők elegánsan hallgatnak, ha pl a családon belüli erőszak a téma. attól nem féltik a házasság szentségét és hirtelen a keresztény értékrend is a háttérbe szorul.

bölcsészmérnök · http://pillanatkep.blog.hu/ 2015.05.25. 18:53:31

@user friendly: Nem hallgatnak! Mint korábban írtam: A homoszexualitást sok pszichiáter a gyermekkorban elszenvedett szexuális abúzus következményének tartja.

user friendly 2015.05.25. 19:23:03

@bölcsészmérnök: te mindenben a homoszexualitást látod? :D én nem erről beszéltem, hanem arról, hogy ha pl a egy apa fizikai és lelki terrorban tartja a családját, ha a T. képviselő átlöki a feleségét a vak komondoron, akkor érdekes módon nem látom a házasság szentségének oly buzgó védelmezését azoktól a magukat keresztényi értékrendet követőknek tartóktól, akik ha melegházasságról van szó, azonnal kardot rántanak a szent házasság védelme miatt.
nekik az erőszak belefér, két egymást szerető ember meg nem. ha ilyenek védelmezik a vallásos érzületet, a házasság szentségét, akkor ellenségekre nem is nagyon van szükség.

user friendly 2015.05.25. 19:25:15

@Shlomo a halott zsidó terrorista: persze. mutasd a kommentjeidet, hányszor szólaltál meg a házasság védelmében, ha nem homokosokról volt szó.

Tiszteltetem Brüsszelet 2015.05.25. 19:27:08

@user friendly: 'ha pl a egy apa fizikai és lelki terrorban tartja a családját, ha a T. képviselő átlöki a feleségét a vak komondoron, akkor érdekes módon nem látom a házasság szentségének oly buzgó védelmezését azoktól a magukat keresztényi értékrendet követőknek tartóktól'

Az apa a család feje, ő rendelkezik a háznéppel. Lehet, hogy neked nem volt igazi apád, de az emiatti frusztrációidat megtarthatod magadnak.

user friendly 2015.05.25. 19:36:08

@Tiszteltetem Brüsszelet: így van! az az igazi apa, igazi férfi, aki terrorizálja a családját. nagyon sajnálom, hogy nekem nem ilyen jutott :D

Tiszteltetem Brüsszelet 2015.05.25. 19:37:44

@user friendly: 'így van! az az igazi apa, igazi férfi, aki terrorizálja a családját. nagyon sajnálom, hogy nekem nem ilyen jutott :D'

Nem is lett belőled férfi. Felültél a divatnak és nem érted miért nem tisztel a zasszony.

user friendly 2015.05.25. 19:44:21

@Tiszteltetem Brüsszelet: akitől félnek, azt nem tisztelik. majd egyszer te is rájössz, ha előjöttél a középkorból.

klacus 2015.05.25. 19:51:06

@user friendly: És akkor mi van ha egy meleg löki át a vak komondoron a másikat?

A családi erőszak több ezeréves tradíciókra tekint vissza. Nem vagyok szent fazék, de Káin és Ábel története elég régi. Buzik pedíg nincsenek a bibliában... illetve hát Sodoma és Gomora említésre kerül ugye, de mint elrettentő példa. Az úr elrendezte a testvérgyilkot mondhatni polkorrekt módon, de atomot dobott az aberráltakra, és a két városból szar se maradt.

bölcsészmérnök · http://pillanatkep.blog.hu/ 2015.05.25. 19:53:43

@user friendly: Ez a blog nem az erőszakról szól, hanem melegházasságról! Ezért nem írt senki az erőszakról!
Te vetetted fel csak az erőszak kérdését! :D
Az erőszak és a melegség között egy összekötő kapocs van, az pedig a gyerekkorban elszenvedett szexuális abúzus.

bölcsészmérnök · http://pillanatkep.blog.hu/ 2015.05.25. 20:01:08

@user friendly: Egyébként nem szégyen az, ha érintve vagy! :D

user friendly 2015.05.25. 20:13:06

reménytelenek vagytok és amellett menthetetlen homofóbok, de ez legyen a ti problémátok. további kellemes buzizást!

2015.05.25. 20:34:48

@Shlomo a halott zsidó terrorista:

"Hol csorbul a buzik joga?

UGYANOLYAN jogaik vannak a házasságkötésben, mint a nem buziknak :)"

Ezt többször is leírtad, de nem tudom, mennyire szánod trollkodásnak, vagy komoly érvnek.

Mindenesetre ha komolyan gondolod, mondok két példát. Nemrég olvastam egy kis színes hírt, hogy iránban vagy akárhol halálbüntetés jár a metálzenéért. Most mindegy, hogy a hír igaz-e, képzeljünk el egy ilyen helyet. Épelméjű dolog-e azt mondani, hogy a metálzenészeknek ugyanannyi joguk van, mint a popzenészeknek, hiszen mindketten játszhatnak popzenét?

Ha egy országban nincs vallásszabadság, hanem teszemazt a keresztényeket leölik, csak a nagy kunduban szabad hinni, épelméjű dolog-e azt mondani, hogy a keresztényeknek pont annyi joguk van a vallásgyakorlásra, mint a kundu-híveknek?

Szerintem semennyire sem épelméjű, igazi csubakka-védelem, és nem csak tőled hallani ilyen érvelést, hanem máshol is, és oké, beismerem, egy kicsit valóban vicces "érv", az első 500 alkalommal el is mosolyodtam, amikor olvastam, de azóta már nem, és még egyszer, tök remélem, hogy csak ezért írtad, trollkodásból.

"Ha ma Magyarországon olyan kormány lenne, amelyik házassákkötést engedélyez a melegeknek, az emberek az utcára mennének, és elzavarnák a kormányt a vérbe.

Nem csak a vallásos emberek, de azok is, akik nem vallásosak ugyan, de keresztény értékrendet követnek."

Ez érdekes kérdés, szerintem tökéletesen bizonyos, hogy még a mi életünkben legális lesz mo-on is a melegházasság. Nem azért, mert brüsszel/moszkva/gyíklények ránk kényszerítik, hanem mert szerintem már most is kisebbségben vannak a homofóbok.

Megjegyzem, érzelmileg egyáltalán nem vagyok érintett a kérdésben, nem a vágyvezérelt gondolkodás szól belőlem, hanem én egyszerűn ezt látom most ténynek.

Tiszteltetem Brüsszelet 2015.05.25. 20:40:28

@Th's child: Ehelyett, még a mi életünkben összeomlik a liberális think-tank. Amerika már nem sokáig a világ vezető hatalma, médiája már nem sokáig mondja meg, miről mit lehet gondolni.

Az összeomlás és a káosz rossz lesz mindenkinek, de új erkölcsi rend emelkedik majd a romokon. Az első internáltak a buzik, az eltőrő kultúrájú bevándorlók és már itt élő gyüttmentek lesznek. Ez lesz krisztus megjövendölt második eljövetele.

Shlomo a halott zsidó terrorista 2015.05.25. 20:49:57

@user friendly:

"mutasd a kommentjeidet, hányszor szólaltál meg a házasság védelmében, ha nem homokosokról volt szó."

Lószart :)

Te állítottál valamit rólam, neked kell bizonyítanod, hogy igaz, amit állítottál, nem hazugság.

Tudod, a bizonyítás terhe mindig azon van, aki az állítást megfogalmazta.

Shlomo a halott zsidó terrorista 2015.05.25. 20:55:43

@Th's child:

"Ezt többször is leírtad, de nem tudom, mennyire szánod trollkodásnak, vagy komoly érvnek."

Abszolút komolyan írtam, nem trollkodásból, hogy a buzik nincsenek eltiltva a házasodástól, sőt, teljeesene gyenjogúak a hetero polgárokkal.

A hetero se házasodhat azonos neművel, és a homokos se házasodhat azonos neművel.

Ellenben egy ellenkező nemű partnerrel a hetero is házasodhat, és a homokos is házasodhat.

A jog ilyen: zéró érzelgősség, színtiszta józan logika.

TROLLFORGATÓ!!!!!!!!!44négy | problem? · http://akinemmekintosthasznalazbuzi.blog.hu 2015.05.25. 20:58:16

@Shlomo a halott zsidó terrorista: Eszembe nem jutna gyalázni a keresztényeket, vagy bármilyen más vallás követőit. Semmi bajom velük, amíg otthon, a négy fal között csinálják, csak ne akarják rámerőltetni azt, hogy az a normális.

2015.05.25. 21:03:27

@Tiszteltetem Brüsszelet:

Ok. Én nem várok ezzel ilyesmit, de neked lehet ez a véleményed, ezzel semmi gond.

@Shlomo a halott zsidó terrorista:

Na persze, de ezért hoztam fel a példákat. A kérdés az, hogy az ember hallgathat-e olyan zenét, amit ő szeretne (és nem azt, amit valaki más ír elő), gyakorolhatja azt a vallást, amit ő szeretne, és figyelem!, házasodhat-e azzal, akivel ő szeretne. Végülis ez volna a szabad választás, ugyebár.

Amit te írsz, az nem (jó) érv.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2015.05.25. 22:24:50

@TROLLFORGATÓ!!!!!!!!!44négy | problem?:

Ha a keresztények anno a négy fal között csinálják, akkor te ma legvalószínűbb, hogy egy despota korlátlan uralma alatt élnél, rabszolgákat tartanál vagy téged tartanának és minden erőddel azon igyekeznél, hogy a legváltozatosabb praktikákkal valamiféle istenség vagy istenségek szeszélyeit kitaláld és kegyeit megvedd vagy megnyerd. Minden, amit te az emberi személy méltóságáról és jogairól gondolsz, az a kereszténység előtt nem létezett, még gondolatként sem merült fel, azt a kereszténység hozta a világba. És sanszos, hogy amilyen mértékben a kereszténység háttérbe szorul, olyan mértékben fognak háttérbe szorulni ezek az értékek is.

Physim31419 2015.05.25. 23:20:14

"Tiszteltetem Brüsszelet 2015.05.25. 19:27:08
@user friendly: 'ha pl a egy apa fizikai és lelki terrorban tartja a családját...'

Az apa a család feje, ő rendelkezik a háznéppel."

Félelmetes, hogy az élet és család szentségét féltő keresztény hozzászólók egyike sem reagált erre az embertelen mondatra.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2015.05.25. 23:35:09

@Physim31419:

Mit szóljon?

"(...)

Ef 5.20
Adjatok hálát mindig mindenért Urunk, Jézus Krisztus nevében az Istennek, az Atyának.
Ef 5.21
Legyetek egymásnak alárendeltjei Krisztus iránti tiszteletből.
Ef 5.22
Az asszony engedelmeskedjék férjének, akárcsak az Úrnak,
Ef 5.23
mert a férfi feje az asszonynak, ahogy Krisztus feje az Egyháznak: testének ő a megváltója.
Ef 5.24
Amint tehát az Egyház alá van vetve Krisztusnak, az asszony is mindenben férjének.
Ef 5.25
Férfiak, szeressétek feleségeteket, ahogy Krisztus is szerette az Egyházat, és feláldozta magát érte,
Ef 5.26
hogy a keresztségben szavával megtisztítva megszentelje.
Ef 5.27
Ragyogóvá akarta tenni az Egyházat, amelyen sem szeplő, sem ránc, sem egyéb efféle nincsen, hanem szent és szeplőtelen.
Ef 5.28
Így a férj is köteles szeretni feleségét, mint saját testét. Aki feleségét szereti, önmagát szereti.
Ef 5.29
A saját testét senki sem gyűlöli, hanem táplálja, gondozza, akárcsak Krisztus az Egyházat.
Ef 5.30
Mert tagjai vagyunk testének.
Ef 5.31
"Ezért az ember elhagyja apját, anyját, feleségével tart, és a kettő egy test lesz."
Ef 5.32
Nagy titok ez, én Krisztusra és az Egyházra vonatkoztatom.
Ef 5.33
Szeresse hát mindegyiktek a feleségét, mint önmagát, az asszonyok meg tiszteljék férjüket.

(...)"

mek.oszk.hu/00100/00176/html/

Physim31419 2015.05.25. 23:48:26

@bbjnick:
A férfi nem felsőbbrendű a nőtől.
A nő ne engedelmeskedjen a férjének, csak ha belátja, igaza van és akkor sem muszáj. Van neki saját döntési képessége és akarata.
A tiszteletet meg kell szolgálni.
.....
Ha fentiek nem tetszenek, persze lehet a bibliára hivatkozni.
A hozzászólásod csak azt mutatja meg, mennyire embertelen a bibliát az ember elé helyezni.

Shlomo a halott zsidó terrorista 2015.05.26. 10:54:49

@TROLLFORGATÓ!!!!!!!!!44négy | problem?:

A liberális vallás valójában a sátánizmus egyik legveszélyesebb szektája:

A keresztény 10 parancsolat, közérthetően:

1. Ne legyen istened rajtam kívül
2. Istened nevét hiába ne vedd
3. A hetedik napot szenteld az isten tiszteletére
4. Apádat, anyádat tiszteld
5. Ne ölj
6. Ne paráználkodj
7. Ne lopj
8. Ne hazudj
9. Más nőjét ne kívánd
10. Más tulajdonát ne kívánd

A liberális 10 parancsolat, közérthetően:

1. Ne legyen istened, vedd semmibe a sokezer éves erkölcsi szabályokat
2. Mások istenét gyalázd, ahol éred
3. Ne legyen vallási ünneped, ünnepeld a profitot, a pénzt és a hatalmat
4. Szüleidet nézd le, tartsd ostobának, idős korukra hagyd őket magukra
5. Csinálj az ölésből szórakozást a médiában, ne büntesd a gyilkosságot
6. Paráználkodj, az állati öszöneid uralják a gondolkodásod
7. Lopj, de vigyázz, hogy rajta ne kapjanak
8. Hazudj, ügyeskedj, manipulálj
9. Élj promiszkuitásban, partnereidet sűrűn váltogasd
10. Legyél irigy mások tulajdonára

Mi ez, ha nem színtiszta sátánizmus?

Shlomo a halott zsidó terrorista 2015.05.26. 11:13:45

@Th's child:

"A kérdés az, hogy az ember hallgathat-e olyan zenét, amit ő szeretne"

Ha ezzel senki emberi méltóságát, világnézetét, vallási meggyőződését nem sérti, és nem tesz kárt más ember tulajdonában, vagy testi-lelki egészségében, akkor miért ne?

-

"gyakorolhatja azt a vallást, amit ő szeretne"

Ha ezzel senki emberi méltóságát, világnézetét, vallási meggyőződését nem sérti, és nem tesz kárt más ember tulajdonában, vagy testi-lelki egészségében, akkor miért ne? (A keresztények vallási meggyőződését NEM sérti, ha valaki MÁS valláson van)

-

"és figyelem!, házasodhat-e azzal, akivel ő szeretne"

Ha ezzel senki emberi méltóságát, világnézetét, vallási meggyőződését nem sérti, és nem tesz kárt más ember tulajdonában, vagy testi-lelki egészségében, akkor miért ne?

Az azonos neműek "házassága" viszont SÉRTI a keresztény Európa vallásos lakosságát, és nem csak őket, hanem azokat is, akik maguk nem gyakorolják a keresztény vallást, de az ÉRTÉKRENDJÉT elfogadják, és aszerint élnek.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2015.05.26. 11:20:46

@Physim31419:

A keresztények szerinted azért nem elég jó keresztények, mert hitük tanításaihoz hűen igyekeznek gondolkodni, élni és nem a te elképzeléseid és elvárásaid szerint? Te érted amit írsz?!

Shlomo a halott zsidó terrorista 2015.05.26. 11:21:23

@Physim31419:

A Biblia szerint igen.

A Biblia szerint Ádám először egy vele MINDEN szempontból egyenlő női társat kapott, a neve Lilith volt.

Lilith testét ugyanúgy a Föld porából formázta meg az Úr, ahogy Ádám testét is.

Lilith azonban fellázadt, és nem volt elég neki, hogy a férfi párjával minden szempontból egyenlő, Lilith a Teremtőjével is egyenlő akart lenni.

Ezért Lilith ki lett téve, mint a macska, majd a Teremtő NEM a Föld porából, hanem Ádám húsából hozta létre az Éva nevű asszonyt.

A Biblia később keveset ír arról, hogy Lilith-tel mi lett, csak pár versnyi utalás van rá, és a nem kanonizált egyéb iratokból lehet hozzáolvasni, ha érdekel valakit.

Tény, hogy a Biblia szerint Ádám első párja volt minden szempontból egyenrangú, a második asszonya - minden ember ősanyja - már nem.

Physim31419 2015.05.26. 11:31:37

@bbjnick:
Az én elvárásaim szerint? Szerinted egy nő és egy gyerek mit vár el egy családban?
Tehát, ha szerinted a családban a férj terrorizálja a feleségét, az rendben van, mert a biblia szerint rendben van. A fizikai és lelki trauma, amit okoz a feleségének és gyerekeinek, rendben van. Viszont, két homoszexuális házassága, amellyel senkinek sem ártanak, nincs rendben, mert a biblia nem helyesli. Hát a te eszed hol van ebben történetben?

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2015.05.26. 11:53:23

@Physim31419:

Összevissza beszélsz!:-) Hol van a Bibliában, hogy egy férj terrorizálja a feleségét? Komolyan kérdezem!

Ami pedig a buzikat illeti, végképp nem tudom, hogyan jönnek ők a házasság témájához. Szent Pál így ír:

„(...)

Róm 1.16
Nem szégyellem ugyanis az evangéliumot, hiszen Isten üdvösséget hozó ereje minden hívőnek: először is a zsidónak, azután a görögnek.
Róm 1.17
Isten igazsága nyilvánul meg benne, amelyet a hívő a hittel nyer el, ahogy írva van: »Az igaz a hitből él.«
Róm 1.18
Isten haragja eléri az égből az embereknek minden istentelenségét és gonoszságát, akik az igazságot elnyomják igazságtalansággal.
Róm 1.19
Ami ugyanis megtudható az Istenről, az világos előttük, maga Isten tette számukra nyilvánvalóvá.
Róm 1.20
Mert ami benne láthatatlan: örök ereje és isteni mivolta, arra a világ teremtése óta műveiből következtethetünk. Nincs hát mentségük,
Róm 1.21
mert fölismerték az Istent, mégsem dicsőítették Istenként, s nem adtak neki hálát, hanem belevesztek okoskodásaikba és érteni nem akaró szívük elhomályosult.
Róm 1.22
Kérkedtek bölcsességükkel és oktalanná váltak.
Róm 1.23
A halhatatlan Isten fölségét fölcserélték a halandó ember, a madarak, a négylábúak és a csúszómászók képmásával.
Róm 1.24
Ezért Isten szívük vágya szerint kiszolgáltatta őket a tisztátalanságnak, hadd gyalázzák meg saját testüket.
Róm 1.25
Isten igazságát hamissággal cserélték fel, s inkább a teremtmény előtt hódoltak, mint a Teremtő előtt, aki mindörökké áldott. Amen.
Róm 1.26
Ezért szolgáltatta ki őket Isten a saját gyalázatos szenvedélyeiknek. Asszonyaik a természetes szokást természetellenessel váltották fel.
Róm 1.27
A férfiak hasonlóképpen abbahagyták az asszonnyal való természetes életet, egymás iránt gerjedtek vágyra, vagyis férfi férfival űzött ocsmányságot. De meg is kapták tévelygésük megszolgált bérét.
Róm 1.28
Nem méltatták az Istent arra, hogy megismerjék, az Isten is romlott eszükre hagyta hát őket, hogy alávaló tetteket vigyenek végbe.
Róm 1.29
Tele is vannak mindenféle gonoszsággal, hitványsággal, kapzsisággal, ravaszsággal, tele irigységgel, gyilkossággal, vetélkedéssel, ármánykodással, rosszindulattal.
Róm 1.30
Megszólók, rágalmazók, istengyűlölők, gyalázkodók, fennhéjázók, kérkedők, agyafúrtak, szüleik iránt engedetlenek,
Róm 1.31
értetlenek, hitszegők, lelketlenek, könyörtelenek.
Róm 1.32
Bár fölismerték Isten rendelkezését, hogy aki effélét művel, méltó a halálra, mégis ilyeneket tesznek, sőt a tetteseknek még helyeselnek is.

(...)”

2015.05.26. 12:58:01

@Shlomo a halott zsidó terrorista:

"Ha ezzel senki emberi méltóságát, világnézetét, vallási meggyőződését nem sérti"

Hogy ne hallgassak olyan zenét, ami téged sért valamiért? Ne viccelj már.

Én személy szerint nem gondolom, hogy szeretnék lábujjhegyen járni az életemben, mert te sértődékeny vagy, nem is nagyon értem, hogy te ezt így hogy gondolod.

Ez a fajta sértődékenység leginkább jellemhibának tűnik nekem, de ok, szíved joga így gondolni.

Csak akkor, és innen kezdődött a beszélgetés, igenis sérülnek mindazoknak a jogai, akik valamiért neked nem tetszenek, nem? Az egy másik kérdés, hogy szerinted ez így van rendjén, de azért mégis, mondjuk ki, hogy az, hogy mindenkinek egyenlő joga van arra, hogy úgy éljen, ahogy te szeretnéd, az még nem egyenlőség.

"Az azonos neműek "házassága" viszont SÉRTI a keresztény Európa vallásos lakosságát"

Elképzelhető, hogy így van, ahogy mondod. Ez a sértődékenység is nagyon változó amúgy. Az, hogy más vallásúnak lenni elfogadható, az viszonylag új találmány, hogy végül is oké istent káromolni (= van szólásszabadság), szintén. A válás meg aztán tényleg vadiúj, pedig alighanem ezek mind viszonylag sértőnek tűntek annak idején.

"SÉRTI azokat is, akik maguk nem gyakorolják a keresztény vallást, de az ÉRTÉKRENDJÉT elfogadják, és aszerint élnek"

Ezt nem gondolnám. Én például nem vagyok vallásos, de itt nőttem fel, itt szocializálódtam, meglehetősen kompatibilis vagyok a keresztény értékrenddel, de engem aztán semennyire sem sért. Nem sért az istenkáromlás, vagy ha valaki fordítva rakja fel a keresztet, nem sért az abortusz, és a szegény, ártatlan buzik meg aztán végképp nem sértenek.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2015.05.26. 13:12:25

@Th's child:

"Nem sért az istenkáromlás, vagy ha valaki fordítva rakja fel a keresztet, nem sért az abortusz, és a szegény, ártatlan buzik meg aztán végképp nem sértenek." --- írod.

Nem sért addig, amíg a bőrödön nem kezded érezni a következményeket. Úgy könnyű az emberi személy méltóságáról és jogairól ábrándozni, hogy az elmúlt kétezer évben a kereszténység megteremtette ennek alapjait. A kereszténység előtt ugyanis ezek még gondolatban sem léteztek. Könnyű bontogatni a keresztény alapokat, mert léteznek, de mi lesz akkor, ha szétverjük az alapokat és a ház ránkomlik?! Az lesz, ami a kereszténység előtt volt: despotizmus, rabszolgaság, babona, végtelen kiszolgáltatottság és félelem. És ez hamarább bekövetkezhet, mint azt mi még csak feltételezni is mernénk.

2015.05.26. 14:18:22

@bbjnick:

"Úgy könnyű az emberi személy méltóságáról és jogairól ábrándozni, hogy az elmúlt kétezer évben a kereszténység megteremtette ennek alapjait. A kereszténység előtt ugyanis ezek még gondolatban sem léteztek."

Huh, ez nagyon meredek állítás azért, sőt, leginkább tárgyi tévedésnek tűnik. Eleve de, léteztek, az ókori görögök nagy májerek voltak ebben is, másrészt amikor a személyi méltóság meg az emberi jogok újra bemutatkoztak európában, az alig pár száz éve volt, és éppenséggel a sokat szidott liberalizmus találmánya mind. Semmiképpen sem a kereszténység kétezer éves munkájának gyümölcse. (Csábító meg is fordítani a kérdést: ha olyan fontosak nekünk az emberi jogok, mihez kezdenénk liberalizmus nélkül?)

Félre ne érts, nem gondolom, hogy a kereszténység kifejezett ellensége az emberi méltóságnak, inkább csak nem nagyon foglal állást benne. Társadalmi egyenlőtlenség, elnyomás, népirtás, rabszolgaság -- a kereszténység nem nagyon lépett fel ezek ellen soha, sőt, az adott társadalmak fontos kötőeleme volt. Nem?

Még a kortárs kereszténységben is, például a hazai jobboldali/keresztény közszereplőket nézve... én nem látok a fejükbe, hogy mik a gondolataik, de szemmel láthatóan remekül össze tudják illeszteni a kereszténységüket a rasszizmussal, xenofóbiával, homofóbiával meg adott esetben a nőgyűlölettel.

Szóval a kereszténység meg az emberi méltóság egy mondatban elég nagy kapufának tűnik.

"És ez hamarább bekövetkezhet, mint azt mi még csak feltételezni is mernénk."

Ez az összeomlás-várás keresztény/konzervatív sajátosságnak tűnik nekem, nem csak tőled hallani ilyet, sőt, már ebben a kommentfolyamban is írta más is. Érdekes világlátás, de én ennél sokkal nyugodtabban tekintek a jövőbe.

Nem hiszem, hogy összeomlás közeleg, szerintem maga a kereszténység is él és virul, és az, hogy az élet bizonyos területeiről kiszorult, szerintem csak jobbá tette a világot.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2015.05.26. 14:58:19

@Th's child:

"Huh, ez nagyon meredek állítás azért, sőt, leginkább tárgyi tévedésnek tűnik. Eleve de, léteztek, az ókori görögök nagy májerek voltak ebben is, másrészt amikor a személyi méltóság meg az emberi jogok újra bemutatkoztak európában, az alig pár száz éve volt, és éppenséggel a sokat szidott liberalizmus találmánya mind. Semmiképpen sem a kereszténység kétezer éves munkájának gyümölcse." --- írod.

Tudnál konkrétumokat is írni, akár a görög, akár más ókori kultúrából, ahol a személy méltóságának és jogainak kérdése akár csak elméleti módon is felmerült? Hallgatlak!

Ha te a liberalizmusban olyan nagy spiller vagy, akkor, nyilván, azt is tudod, hogy a liberalizmus keresztény találmány, a XVII. században főként angolszász és meglehetősen szigorú, vonalas, protestáns keresztények próbáltak azzal társadalomfilozófiai válaszokat adni koruk politikai-gazdasági problémáira. Föl sem merült bennük, hogy bárkinek még csak eszébe is juthat elválasztani nézeteiket, azoknak erősen protestáns keresztény teológiai alapozásától. A liberálisok többségét még a XX. század elején is komolyan megdöbbentetted volna, ha a liberalizmusra, annak keresztény megalapozása nélkül próbáltál volna hivatkozna --- anélkül ugyanis az egész értelmetlen.

Amit te liberalizmusként hivatkozgatsz, az egy néhány évtizedes ideológia, amit az 1968-as szélsőbalos mozgalmak kaptak fel néhány szélsőbalos gondolkodóra alapozva, hivatkozva (pld. frankfurti iskola) és vittek tovább a nyolcvanas években: ez egy szélsőballiberális, liberálbolseviki ideológia, a klasszikus liberalizmus válságának és a kommunizmus nyugatiakra gyakorolt hatásának terméke, egy apokaliptikus, messianisztikus utópia. Ha valóban ismernéd és átlátnál rajta, visítva utasítanád el.

Szóval, hogy is volt ez azokkal a kereszténység előtti a személy méltóságára és jogaira alapozott filozófiákkal és társadalmi gyakorlatokkal? Mondom: hallgatlak!

Shlomo a halott zsidó terrorista 2015.05.26. 15:26:48

@Th's child:

"Én személy szerint nem gondolom, hogy szeretnék lábujjhegyen járni az életemben, mert te sértődékeny vagy, nem is nagyon értem, hogy te ezt így hogy gondolod."

Szó sincs sértődékenységről. Nyílt provokációról, a keresztény vallás nyílt gyalázásáról van szó.

A keresztény vallásnak a Wiki szerint 2 milliárdnyi követője van.

A keresztények HITE szerint a házasság egy férfi és egy nő szövetsége. Emellett a 2 miliárd keresztény szerint a házaság SZENTSÉG is, a 7 szentség egyike.

A keresztények hite szerint a homoszexualitás gyakorlása BŰN, amely nem bocsánatos bűn, hanem a 7 FŐBŰN közül többet is lefed.

Ha tehát a libsik azon rugóznak, hogy a keresztények TOLERÁLJÁK a buzikat, és fogadják el, hogy nem csak együtt élhessenek, de HÁZASSÁGOT is köthessenek, akkor a libsik - és a mögöttük álló FELFORGATÓ érdekek - azt várják el a KÉTMILLIÁRD kereszténytől, hogy MENJENEK SZEMBE a saját hitükkel, a saját vallásukkal.

Miért tenné ezt 2 milliárd keresztény?

A homoszexuálisok hány milliárdnyian vannak?

A liberálisok hány milliárdnyian vannak?

A jelenleg liberális jelmezbe bújtatott ostoba bábok mögött álló, és őket PÉNZELŐ, valamint a propaganda-médiájával támogató zsidólobbi követői hány milliárdnyian vannak?

A zsidók, akik a keresztények gyalázását, a keresztény tradíciók és értékek rombolását napi rutinnal űzik, hány milliárdnyian vannak?

Ki a többség? Ki a kisebbség? Melyik csoportnak kellene igazodni és alkalmazkodni a másikhoz?

Nos?

Shlomo a halott zsidó terrorista 2015.05.26. 15:31:08

@Th's child:

" igenis sérülnek mindazoknak a jogai, akik valamiért neked nem tetszenek, nem?"

Milyen joga sérül a buziknak azzal, hogy nem köthetnek házassági szerződést, mert az a hetero pároknak van fenntartva?

Hiszen köthetnek bejegyzett élettársi szerződést, ami meg a buziknak van fenntartva.

Ráadásul a buzik NINCSENEK eltiltva a házasságkötéstől. Másnemű partnerrel egy buzi is köthet házasságot.

Nos, milyen joguk sérül?

Shlomo a halott zsidó terrorista 2015.05.26. 15:37:55

@Th's child:

" Az, hogy más vallásúnak lenni elfogadható, az viszonylag új találmány"

Baromság.

Amióta kereszténység és iszlám vallás létezik, azóta alap a híveik számára a más vallásúak hitének a tolerálása. Feltéve, hogy a más vallás nem tanít olyasmiket, amik szembe mennek az ÉLET védelmét szolgáló alapvető parancsokkal.

És lécci, ne gyere se a keresztes háborúkkal, se az inkvizícióval, se az iszlám mögé bújt, világi érdekeket szolgáló terrorista csoportokkal, mert ezeknek semmi közük nincs és nem is volt a valláshoz.

Shlomo a halott zsidó terrorista 2015.05.26. 15:39:04

@Th's child:

" Én például nem vagyok vallásos, de itt nőttem fel, itt szocializálódtam, meglehetősen kompatibilis vagyok a keresztény értékrenddel"

Látom :)

Shlomo a halott zsidó terrorista 2015.05.26. 15:44:34

@Th's child:

" Nem sért az istenkáromlás"

MIért sértene, hiszen NEM vagy vallásos?

-

"vagy ha valaki fordítva rakja fel a keresztet"

Miért sértene, hiszen olyan eszmékkel szimpatizálsz, - konkrétan a liberális eszmékkel - amelyik bátorítja az istenkáromlást, és a 10 parancsolat tagadását. Vesd össze: sátánizmus.

-

"nem sért az abortusz"

Miért sértene, hiszen a "Ne ölj" parancsát nem érzed kötelezőnek magadra.

-

"és a szegény, ártatlan buzik meg aztán végképp nem sértenek"

Miért sértene, hiszen a liberális antikrisztus eszméje pontosan azt tanítja neked, hogy: PARÁZNÁLKODJ :DDD

Shlomo a halott zsidó terrorista 2015.05.26. 15:48:03

@bbjnick:

"Könnyű bontogatni a keresztény alapokat, mert léteznek, de mi lesz akkor, ha szétverjük az alapokat és a ház ránkomlik?! "

Mi lenne?

Eljön a "New World Order", amit oly sokan már olyan régóta várnak, és ezek a konzumidióta kis idióták fel se fogják, hogy abban bizony ők csücsülnek majd a jogfosztott, ám öntudatos kis énükkel a társadalmi hierarchia legalján.

Shlomo a halott zsidó terrorista 2015.05.26. 16:08:33

@Th's child:

"Én személy szerint nem gondolom, hogy szeretnék lábujjhegyen járni az életemben, mert te sértődékeny vagy, nem is nagyon értem, hogy te ezt így hogy gondolod."

Én meg személy szerint nem gondolom, hogy keresztényként szeretnék homoszexuális házaspárokat a hazámba, csak azért, mert a buzik megsértődnek, ha nem házasodhatnak. Nem is nagyon értem, hogy te ezt így hogy gondolod :DDD

2015.05.26. 18:45:08

@Shlomo a halott zsidó terrorista:

"És lécci, ne gyere se a keresztes háborúkkal, se az inkvizícióval, se az iszlám mögé bújt, világi érdekeket szolgáló terrorista csoportokkal, mert ezeknek semmi közük nincs és nem is volt a valláshoz."

Nem akartam az inkvizícióval jönni, bár eléggé hozzátartozik a valláshoz. Az európai vallásháborúkkal akartam jönni, biztos megvan az 1568-as tordai országgyűlés is, ahol először hoztak törvényt a vallásszabadságról, de akkor sem ám mindegyikéről, hanem a bevett keresztény vallásokéról.

"Miért sértene, hiszen a "Ne ölj" parancsát nem érzed kötelezőnek magadra."

illetve

"Miért sértene, hiszen a liberális antikrisztus eszméje pontosan azt tanítja neked, hogy: PARÁZNÁLKODJ"

Én nem értem, minek írsz ilyeneket. Te személyesen például halálbüntetés-párti vagy, ami eléggé ölés, és számos olyan eset van, amikor tök oké ölni (önvédelem, család védelme, haza védelme). Oké az egyházak szerint, oké a biblia szerint, és ha hihetünk a prófétáknak, oké isten szerint is.

Vérszomjas hardcore keresztény is tök sok van -- vö. szemet szemért elv, ami benne van a bibliában is.

Ami meg a paráznaságot illeti, még nem voltam házas, de bevallom, egyszer már pároztam. Le merném fogadni, hogy te is. Meg a kétmilliárd keresztény nagyrésze is. Akkor?

Ez egy apró inkonzisztencia a tízparancsolat meg a való élet között, de egyáltalán nem nekem kell megmagyaráznom, elvégre nem én vagyok keresztény.

Fogalmam sincs, minek irogatsz ilyen gyermeteg dolgokat nekem érvként. Illetve de, gondolom azért, mert neked csak 1 mondat, nekem meg 6 válaszolni.

A házasság meg felőlem aztán lehet szentség, de akkor mi van a válással? Ezt is minek írtad...?

Zagyvák és inkoherensek a válaszaid.

"Ráadásul a buzik NINCSENEK eltiltva a házasságkötéstől. Másnemű partnerrel egy buzi is köthet házasságot.

Nos, milyen joguk sérül?"

Erre válaszoltam, világosan, magyarul. Olvasd el újra, ha nem érted.

Na mindegy. Azzal kezdtem, hogy nem tudom, csak trollkodsz-e, vagy ezek tényleg az úgynevezett gondolataid. 2000 karakterrel később sem vagyok benne biztos, de igazából ennyi türelmem volt erre a projektre.

2015.05.26. 19:54:55

@bbjnick:

Elképzelhető, hogy elbeszélünk egymás mellett.

"Ha te a liberalizmusban olyan nagy spiller vagy, akkor, nyilván, azt is tudod, hogy a liberalizmus keresztény találmány,"

illetve

"Amit te liberalizmusként hivatkozgatsz, az egy néhány évtizedes ideológia"

Nem, pont arra gondoltam, amit te is írsz, xvii. század, protestáns, és így tovább. Az viszont, hogy azt mondod, a liberalizmus keresztény találmány, szintén elég fura nekem. Keresztény emberek találták ki, az kétségtelen, azokban az időkben mindenki vallásos volt, de mondanád azt, hogy a szövőgép keresztény találmány (mert keresztény ember találta fel)? Vagy asszem például planck elég vallásos volt, következik-e ebből, hogy a kvantummechanika keresztény gondolat? Szerintem értelmetlen dolog ezeket összemosni.

"A liberálisok többségét még a XX. század elején is komolyan megdöbbentetted volna, ha a liberalizmusra, annak keresztény megalapozása nélkül próbáltál volna hivatkozna"

Ezt nem teljesen értem. Milyen keresztény alapja van a liberalizmusnak, amely nélkül értelmetlen? Arra gondolsz, hogy a morális dolgok istentől származnak, és az ateisták például szükségképpen amorálisak?

Egyébként ha csak a nők jogait vesszük, azok aztán tényleg vadi friss dolgok, és ha még el is fogadnám, hogy a kereszténységből fakadnak, szó nincs kétezer éves fundamentumról.
Meg egyébként nem is fogadom el, a kereszténység nőkérdésben is elég világos álláspontot képvisel: a nő alá van rendelve a férfinak.

"Szóval, hogy is volt ez azokkal a kereszténység előtti a személy méltóságára és jogaira alapozott filozófiákkal és társadalmi gyakorlatokkal? Mondom: hallgatlak!"

Csak címszavakban: például a szavazójog kérdése athénban, aztán foglalkoztatta őket a vélemény szabad kifejezésének a joga, a sztoikusok szolidaritásról, emberségről álmodoztak, meg testvériségről és arról, hogy minden ember egyenlő a természet előtt. Platón írt az emberi méltóságról, egyes városállamokban a nők is birtokolhattak földet, a cinikusok szerint ugyanolyan oktatás járna a nőknek, mint a férfiaknak satöbbi.

Csupa-csupa merész és haladó gondolat, és fogalmam sincs, miért kérdeztél rá erre, mert nyilván hallottál róluk te is... szóval mint mondtam, valamiben elbeszélünk mi most egymás mellett.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2015.05.27. 05:38:06

@Th's child:

Nem beszélünk el egymás mellett, csak simán mellébeszélsz; gyártod a zagyva szövegsittet, hogy a másik megunja és megúszod a vitában való megszégyenülést:-]

Physim31419 2015.05.27. 08:48:13

@bbjnick:
"a másik megunja és megúszod a vitában való megszégyenülést:-] "

Te kitűnő érveket kaptál, de terelsz. Téged viszont nem lehet megszégyeníteni, mert nem veszed észre.

tomtyi 2015.05.27. 12:23:28

@Physim31419:
Ezzel tehát azt mondod, hogy az emberi homoszexualitás is elsősorban dominancia alapú, ahogy az állatoknál?

tomtyi 2015.05.27. 12:25:27

@pythonozok:
Te meg nézz utána, mi a különbség az élettárt és a bejegyzett élettársi kapcsolat között, mielőtt felháborodnál!

tomtyi 2015.05.27. 12:35:23

@zobod:
A németeknél már felmerült a vérfertőző kapcsolatok legalizálásának lehetősége is.

TROLLFORGATÓ!!!!!!!!!44négy | problem? · http://akinemmekintosthasznalazbuzi.blog.hu 2015.05.27. 12:57:25

@Shlomo a halott zsidó terrorista: "Az azonos neműek "házassága" viszont SÉRTI a keresztény Európa vallásos lakosságát"

Bármennyire is szeretnéd ezt hinni, de Európa nem keresztény, hanem alapvetően szekuláris úgy 2-300 éve, a felvilágosodás óta. Ettől függetlenül vallásszabadság van, de tudomásul kell vennetek, hogy nem a vallás irányít, és nem szempont, hogy melyik vallás követői min sértődnek meg. Ennyi erővel disznóhúst se együnk, és karácsonyfát se állítsunk, mert ezek meg az itt élő muszlim és egyéb vallásúakat sértik. Ja, és természetesen tilcsuk be a szőkenős vicceket, mert - különösen az északi EU-országokban - nagyon sok szőke nőt sértenek. A legjobb az lenne, ha nem lehetne viccelődni semmivel, mert minden vicc sérthet valakit.

Physim31419 2015.05.27. 13:09:38

@tomtyi:
"Ezzel tehát azt mondod, hogy az emberi homoszexualitás is elsősorban dominancia alapú, ahogy az állatoknál? "

Nem mondtam ilyet és nem tudom.
Egyrészt genetikai. Egyrészt választás kérdése, mivel politikusok, rocksztárok stb sokszor már nem tudják jó dolgukban, mit csináljanak, ezért ezt is kipróbálják, bár ettől csak biszex lesz valaki. Tehát, kell hozzá a genetika.
Az állatoknál van homoszexualitás, de nem a domináns hím a homoszexuális szerintem, ők kapják meg az összes/legtöbb nőstényt. Viszont lehet olyan előnye, hogy a domináns, heteroszexuális hím megöl minden rivális heteroszexuális hímet a saját csordájából, a homoszexuálisokat meg életben hagyja, mivel tőlük nem kell féltenie a nőstényeit. Ezt egy biológustól hallottam.
De mindennek semmi köze semmilyen bűnhöz.

DFK 2015.07.10. 10:21:32

Nagyon helyes, ha soha nem lesz buziházasság Magyarországon.
süti beállítások módosítása