HTML

Trollforgató

Előregyártott, lapraszerelt kommentek trolloknak, hogy neked ne kelljen huszadszor is leírnod. Ha bármelyik poszt valamelyik szakaszával egyetértesz: üdv a klubban.

Feed the troll!

A Facebook is egy rakás szar, csak idióták használják, akiknek jobb dolguk sincs mint minden szarságot lájkolni. Ha már akkora kretén vagy, hogy ebbe a csoportba tartozol, legalább csinálj valami hasznosat is: lájkold a Trollforgatót!

Friss topikok

Linkblog

Okostelefonok és hülyegyerekek

2011.03.25. 08:37 TROLLFORGATÓ!!!!!!!!!44négy | problem?

Az Android - az egy szar.

Áááá, az Android, az aztán tényleg egy rakás szar. Valami hülye kitalálta, hogy lekoppintja az iPhone-t, de elég szarul sikerült. Hát nézd már meg ezt a szart, akadozik, recseg-ropog, full bóvli műanyag szar az egész úgy ahogy van. Hát hasonlítsd már össze a Retina Display-jel, tiszta égő 2011-ben ilyennel kijönni!

Felhasználói élmény, bazdmeg. Na azt az egyet nem tudták lekoppintani, pedig az embereknek csakis az kell, nem az, hogy widgeteket tologassanak jobbra-balra meg hogy ROM főzéssel bohóckodjanak. Az embereknek az kell, hogy kiveszem a dobozból, bekapcsolom és működik! Ez az amiben soha senki még csak a lábnyomát se szagolhatja az Apple-nek. 60FPS, tök fluid minden, röccenés nélkül! Persze, rootolás, meg majd a froyo megoldja, meg faszom, én ÉLNI akarok és használni a cuccost, nem ilyen baromságokkal szórakozni. Azt akarom, hogy a telefon úgy működjön alapállapotban is, ahogy én elvárom, és az Apple ezt tudja.

Meg tartalom. Hol van olyan kifinomult ökoszisztéma Androidra, mint az iTunes és az Appstore? Nem véletlen, hogy az iPod forradalmasította az egész zeneipart: kattintok, kifizetem, és ott a kontent, nincs pöcsölés, meg SD kártyás buzulás, meg torrent ami hazavágja vírussal az egész szart. Csak a káeurópai gyökereknek kell ez, civilizáltabb országokban megbecsülik a szellemi terméket.

Mondhatjátok, hogy kétszázezer app van a Marketen, de annak a fele háttérkép, meg csengőhang, míg az iPhone-ra dögivel van minőségi tartalom. Ez a nem mindegy!

Egyszer próbálnátok ki az iPhone-t, soha nem néznétek többé rá az androidos szarokra. És lehet jönni az eladási adatokkal: könnyű úgy sok Androidos telefont eladni, hogy már a harmincezres kínai dzsunka szaron is elfut az Android. Az iPhone prémium termék, mint a BMW - abból is kevesebb fogy, mint Suzukiból, de ettől még jobb! Különben is ordas fasság az iPhone és az Android eladási adatokat összehasonlítani. Ha telefonokat hasonlítunk, akkor iPhone vs HTC Desire vs Samsung Galaxy stb, ha pedig oprendszereket akkor iOS vs Android, így korrekt.

Az iPhone - az egy szar.

Én aztán nem állok be Steve Jobs birkanyájába bégetni. Apple terméket egyébként is csak a sznobok meg a buzik vesznek, apuci pénzéből vagy 80% kamatra CHF hitelre csak hogy menőzzenek vele. Aztán meg Steve bácsi mondja meg, hogy mit lehet, és mit nem a drága pénzért megvett telefonommal? Na ebből én nem kérek.

Az Android a szabadság, azt csinálok a telefonnal amit csak szeretnék. Ha én más oprendszer-verziót akarok, akkor felrakhatom, és úgy szabom személyre ahogy nekem kézreáll, widgetek, meg amit csak akarok! Meg lehet nézni a Galaxy S-t XASD 7.87 JPY alapú ROM-mal, na az aztán tényleg agyonveri a szifont!

Persze, háromszázezer app van az iTunes App Store-ban, aminek a fele fingós app, és más hulladék, és ráadásul Steve Jobs személyesen gyakorol cenzúrát, és csak olyan app mehet fel, ami neki is tetszik. Az Android Marketen bezzeg szabadság van!!!4

És az eladási adatok is igazolják, hogy az Android hamarosan nyugdíjba küldi az iPhone-t, meg lehet nézni, már Amerikában is, ahol köztudottan a legmagasabb az egy főre jutó konzumidióta Apple-birkák aránya, már ott is az Android vezet! (És tök fölösleges az iOS-t különválasztani az iPhone-tól: Android sok készüléken van, mert a Google ezt a stratégiát választotta, az Apple pedig a másikat, az ő baja.)

Különben is, az iPhone előtt is voltak már érintőképernyős telefonok, csak Steve az első profi agymosó, aki elhitette a birkáival, hogy ő találta fel a spanyolviaszt, és nekik iPhone kell.

Az összes okostelefon egy SZAR.

Sok buzigyerek nyomkodja azt a szart, meg arra veri hogy hány ostoba app tölthető le rájuk, és hány gigaherces 3D gyorsító van benne, meg itt verik a nyálukat, hogy iPhone vagy Android, pedig egy túlhype-olt szar mindkettő. Ha internetezni akarnák a telefonon (bár ki az a hülye, aki 3'' kijelzővel akar szerencsétlenkedni) azt a húszezres Nokia C9832 is tudja Opera Minivel.

Szánalmas gyökerek, nekem egy Nokia 3210-es van, ami tudja azt, amire a telefon való: telefonálni, meg SMS-t küldeni - és kibírja 8 hétig egy töltéssel, és még valamit tud, amit ezek a csillivilli érintős fosok nem: kikapcsolt állapotban is ébreszt. Nem igaz, hogy 2011-ben ezt a funkciót nem képesek integrálni az okostelefonokba!!!!!4négy.

Get a life, idióták, mehet mindenki a picsába.

* * *

A következő posztok tartalmából: 

Kétkerék vs négykerék - ingyenélő biciglisek a gazdaságot életben tartó autósok ellen

Atomot a valóvillára - tévében csakis Discovery-t! 

307 komment · 2 trackback

Címkék: tech iphone okostelefon android

A bejegyzés trackback címe:

https://trollforgato.blog.hu/api/trackback/id/tr212770010

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Vaskereszttel minden jobb… 2011.03.25. 20:25:33

Csak Te vagy és a gép… A végtelen országúton, magányosan… És persze az iPhonod, mely nélkül egy lépést sem teszel, hiszen a részeddé vált. Peter Fonda sírva csatolja vissza eldobott óráját – GaugeFace alkalmazás Harley tulajoknak....

Trackback: Így írtok ti - kommentek 2011.03.25. 13:31:16

Én nagyon szeretem a hozzászólásokat, idegen szóval a kommenteket. Sokszor némelyik komment jobb, mint maga a poszt, de előfordul az ellenkezője is... Most néhány "kedvenc kommenttípust" szeretnék bemutatni, a teljesség igénye nélkül, szubjek...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csillary 2011.03.25. 19:13:21

Hát végigolvastam ezt a sok förmedvényt, jót röhögtem, jóccakát!

Igaz Magyar 2011.03.25. 19:19:16

Alkotmányba lesz téve:
"Magyarországon csak a régi Nokia telefonok használhatóak a köcsökség árnyékának rávetülése fennforgásának rejtett, vagy vélhető következménye nélkül"

Meg az is: Kivéve a Lázár János!
(mert aztat, mint a gyevi bírót, meg mindenből ki kell vonni)

billy reed 2011.03.25. 19:19:48

Na, gyerekek, olvassátok vissza, amit írtatok!
Van ám itt színvonal!
Hiába, felkavarodott a világ, és most felül van az alja!

Igaz Magyar 2011.03.25. 19:20:04

@immortalis: mert te má megbaszódtál?
lol! Én-Telefont a seggedbe fingós appal.

Igaz Magyar 2011.03.25. 19:20:59

@billy reed:
Hja hát erre számítottál mi, meg arra is?
Na oszt most jön a dugóhúzó vazze!

a rettegett drótos 2011.03.25. 19:22:02

hööhhöjjj! :D
búkmárked!

Igaz Magyar 2011.03.25. 19:23:12

@Houdini: perverz disznó!
RENDŐŐŐR RENDŐŐR!
Hja nem, azok is!

pioker1933 2011.03.25. 19:24:13

@trollforgató: Tiszteletben tartod??? De hülye vagy!!!!kilenc!!!

Mit nyalod a seggét?? Buzi-e vagy?

Azon kívül én kurvára élvezném, ha mindenki egyforma lenne a világon...Minden csajnak egyformán hatalmas csöcsei lennének. hehehe

Igaz Magyar 2011.03.25. 19:25:57

@pioker1933: kurvára én is élveznék, de telefon nélkül.

Igaz Magyar 2011.03.25. 19:27:15

@Nick_: MI az a "symbian"? valami műbráner-gép?
Miért építik azt telefonra?

Nem vagyok troll · http://iloveyouSteveJobs.mac 2011.03.25. 19:28:25

@pioker1933: Én azt akarom hogy, mimden csajnak olyan csöcse legyen, mint az én blogomon a videókon. Akinek nem tetszik az meg leszophat!!NÉGY

pioker1933 2011.03.25. 19:29:39

fidesz vs mszp vs lmp vs jobbik vs miép vs mdf vs kdnp vs fkgp vs szavazók vs cigányok vs zsidók vs mélymagyarok trollkodás mikó lesz? Az vón igazán be szép!!!!!!!!!!!hö!!!!!444!!!4!"+66==8

von schwartz 2011.03.25. 19:35:32

A legnagyobb trollok akkor is a blogíró faszát szopkodó és bevédeni akaró kis gyökerek. Mindenhol bőven vannak.

Anti Anyag (törölt) 2011.03.25. 19:41:53

Egyértelmű, alapból az a jobb, amelyiknek jobban bírja az aksija. Benne van a nevében is. MOBILTELEFON.

Aztán jön a többi, mennyire gyors, hogy áll ingyenes szoftverekkel, GPS, WIFI, stb, amire még használnám.

Ha naponta kell tölteni, az alapból nem jó.

jacks_colon (törölt) 2011.03.25. 19:49:50

Az én hozzászólásaimra miért nem reagál senki???? Baszódjon meg mindenki!
I am Jack's inflamed sense of rejection.

jacks_colon (törölt) 2011.03.25. 19:55:19

@von schwartz: Rátapintottál a lényegre öregem. Itt nincs olyan, hogy objektív vélemény. Itt mindenki bekapja. Kivéve a bértrollnok, mert neki mindig igaza van.

választokmásikat 2011.03.25. 20:02:48

Nekem volt Iphone 4 is, most pedig a legdrágább Androidos van (mindig a legdrágábbat veszem, ami éppen kijön). Mind a kettő jó, én csak azokon a tahó proli suttyókon röhögök, akik megveszik az Iphonet jópénzé, de előfizetésre már nem fussa, feltőtőkártyával használják, letiltják a netet.. egy okostelefonon. Na ők tényleg csak menőzésre használják, és egy idő után rájönnek, hogy iphonenal ugyanolyan szarfaszú, adidas-melegítőgatyás lúzerek maradnak, és ezen a pénteken sem szopják le őket a diszkóban.

jacks_colon (törölt) 2011.03.25. 20:04:39

@Gery.Greyhound: A japáncsaj blogot ne fikázd, mert lenyomozlak, megverlek, felnégyellek, megeszlek, kihánylak, utána felélesztelek és kezdem előlről.

jacks_colon (törölt) 2011.03.25. 20:13:48

Senki nem szól hozzám. :( Szerintem megyek és veszek egy yPhonet és egy R2-D2-t, hátha akkor odafigyelnek rám az emberek.

pioker1933 2011.03.25. 20:16:26

@jacks_colon: Azért mert fasságokat böfögsz, ami a kutyát nem érdekli. Szánalmas kis pondró vagy, akinek a szar élete lófaszt sem érdekel. Én is csak azért küldelek el az anyádba, mert szociálisan érzékeny vagyok, és remélem tudok egy kis fényt csempészni az értelmetlen létedbe.

Bár jobban belegondolva, én is leszarom a nyomorodat, és csak azt akarom, hogy felnézzél rám, hogy utána a saját szám íze szerint alázhassalak a porba, és kedvemet leljem abban, hogy látom a szenvedésed.

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2011.03.25. 20:24:03

@jacks_colon: Nyomozz le, segítek: www.facebook.com/gery.greyhound

Benne vagyok a Fészbukba, hogy a CIA meg a trollok megtaláljanak. Félek.

jacks_colon (törölt) 2011.03.25. 20:27:27

@Gery.Greyhound: Szóhoz se jutok. Csak kapkodom a levegőt. Jóvanna. Ne bánts.

Különben rádküldöm csáknoriszt.

pioker1933 2011.03.25. 20:30:48

@Gery.Greyhound: Figyu mán? Nem te vagy az a köcsög?

von schwartz 2011.03.25. 20:34:16

@jacks_colon: Na azért most még ne kezdjük egymás faszát szopni.

2011.03.25. 20:36:52

Hát ez nagyon jó. Minden benne van, amit el lehet mondani a három táborról. :)

pioker1933 2011.03.25. 20:37:27

@von schwartz: Pedig nektek jól állna.
@jacks_colon: Ja, pedig azt hittem... Kiköpött olyan, mint az a köcsög.

Kis szürke óriásfehéregér 2011.03.25. 20:39:02

Háde a lexebb az egészben ez, hogy !!!!4négy :DDD EPICCC

jacks_colon (törölt) 2011.03.25. 20:39:41

Sajnálom, hogy nem maradhatok. De most mennem kell inni. Az IP címem 192.168.1.5, és a 2555-ös porton telnet szerver üzemel. Vírusirtót kikapcsoltam.

von schwartz 2011.03.25. 20:44:34

@pioker1933: Na látod én ezt nem tudom. Gyakorlott kis csupor lehetsz. Én egy filmből idéztem te barom. Az a másik meg nem tudom ki, de pont neked való.

pioker1933 2011.03.25. 20:58:02

@von schwartz: a ponyvaregényt mindenki látta te suttyó.

Most mit kell itt előadni a hattyú halálát??? Vagy beletrafáltam? Akkor meg nem kell azt szégyellni, van már az ilyennek büszkeség napja is.

turcsány karcsi elvtárs 2011.03.25. 21:23:27

egyre gyengébbek itt a posztok, kedves trollforgató, ez most nem jött át. majd talán legközelebb (a könyvjelzők közül azért kivettelek).

turcsány karcsi elvtárs 2011.03.25. 21:26:52

ja és az volt, h jobbs-t izraelita temetőbe temetik?
meg milyen már ez az álljfón, nem mind1 hogyan fogod, naponta töltőre kell baszkodni, a 3. verzió még videót sem tudott rögzíteni LOL

Tíz:59 2011.03.25. 21:28:25

A sok hülye vegyen okos telefont ,megérdemlitek. a westel a pannon,meg a voda ülnek az irodájukba és azon agyalnak,milyen uj reklámmal vegye rá a sok parasztot,az okostelfon megvételére.Ha már vett a paaszt(elöfizetö) egy okos telefont,akkor már internetet is ellehet sozni neki 10 megát 1000ért.
bravo sok hülye megérdemlitek. Mindegy hogy ijfon vagy android,vagy badamvagy synbián.
KELL A PÉNZETEK BARMOK,EZÉRT LEHUZUNK MÉG EGY BÖRT RÓLATOK.

kultúrpesszimista 2011.03.25. 21:43:17

@holex:

"A luxus a Bentley, Rolls, Bugatti, Aston stb." - írtam. Tanulj meg olvasni.

Neked szar az Alfa, Saab, Lancia. Tudom. A népautó. Az az igazi. Csak azt szereti.

kultúrpesszimista 2011.03.25. 21:48:58

@grufftipunk:

Igazad is van, meg nem is. Nekem mégis kissé savanyú a szőlő-effekt ízűnek tűnnek a mondataid. Én tudatos fogyasztó vagyok, kínosan ügyelek arra, hogy még a gyanúja se merüljön fel annak, hogy konzumidióta vagyok. De az iPhone (4) meggyőzött. Kész, ez van. Megvettem és nem bántam meg, tényleg permamens jóérzés használni. És ki lehet használni. (Egyedül talán a wifin keresztül használható webcam felesleges, de annyi baj legyen.) Rádió nem hiányzik egyáltalán. Tartós, szép, egyszerű, jó minőségű. Persze drága. De ennyi luxus kell, egyszer élünk.

Amúgy meg én is széplelkű autóbuzi lennék. :-) BMW, Audi, Mercedes soha. Nemcsak a paraszt tulajok miatt: egyszerűen formailag sem tetszenek. Maserati, Saab, Volvo, Rover, Jaguar bármikor. ;-)

kultúrpesszimista 2011.03.25. 22:56:55

@Tíz:59:

Inkább gyűjts. Vedd meg életed első okostelefonját, élvezd és oldd fel a kognitív disszonanciád. Mert most az beszél belőled. Tényleg kívánom, nem ironizálok. De addig ne (elő)ítélkezz!

Cs@tLós 2011.03.25. 23:08:55

@Tíz:59: Sztem megvan az aranyfokozatú trollunk! :D Főleg a westel meg a pannon üt, de leginkább a westel, mert az köbö 10 éve T mobile :D:D

@kultúrpesszimista: Te meg nézz utána, hogy mi a kognitív disszonancia ;) Tudom, divatos most ezt használni, de nézzünk utána, hogy mi az, amennyiben nem sikerül, akkor inkább ne használjuk.

Amúgy a poszthoz, tényleg jó, és a blog is életképes lehet, mert tényleg nem lehet már 1 jóízűt fórumozni, mindenhol a szardobálás megy.

kultúrpesszimista 2011.03.25. 23:11:58

@Cs@tLós:

Veled ellentétben ÉN tudom, mit jelent. És nem véletlen használtam. Az, hogy te nem érted a fogalmat, legyen a te bajod. Ne okoskodj. Köszönöm.

Cs@tLós 2011.03.25. 23:15:12

@kultúrpesszimista: na, és akkor áruld el, hogy mi az, ha annyira tudod.

kultúrpesszimista 2011.03.25. 23:31:12

@Cs@tLós:

Természetesen nem fogsz kóstolgatni sem most, sem máskor. A családtagjaidat teszteld és vádold divatkifejezések használatával, de ne engem. Kellemes hétvégét.

fuakjs11 (törölt) 2011.03.25. 23:39:17

Jó ez a poszt :)
Reggel kávé helyett kiváló egy Apple-el kapcsolatos bejegyzés kommentjeinek olvasása.

Nekem is tele van már a bakancsom a sok paprikajancsival, úgyhogy vettem egy BlackBerry-t. Így sikerül kimaradni az ilyen épületes társalgásokból.

think different 2011.03.25. 23:40:49

Csak buzik és kislányok használnak telefont. Férfiak postakeselyűvel üzennek.

kultúrpesszimista 2011.03.25. 23:49:42

@think different:

:-)) Na, ezen felnevettem!!! Köszi! :D

somewhatgentleman 2011.03.25. 23:59:44

Jól van parasztok! Hasonlícsd csak a telefonodat egy Bentlihez meg Suzukihoz. Ez magyarország, tízmillió legatyásodott proli. Képzeld tahó elmondanám, hogy egy rendes nyugati országban INGYEN adják a szarodat mindegy hogy ájfón vagy android, a lényeg hoty használd, mert akkor csinálsz adatforgalmat!!! amúgy anyád hogy van? Iszik, baszik rendesen??

kultúrpesszimista 2011.03.26. 00:15:43

@somewhatgentleman:

Hasonlícsd? :-)
Bentli? :-)
Gentleman? :-)

Cs@tLós 2011.03.26. 00:19:26

@kultúrpesszimista: Kicsit sok benned a feszültség ifjú Padawan. Akarsz róla beszélni? Esetleg a családtagjaidat javaslom én is, ha már ilyen cizelláltan anyázol :D Neked is kellemes hétvégét!

somewhatgentleman 2011.03.26. 00:22:14

@kultúrpesszimista:
Okoskodunk Köcsög?
a magyarország kis emmel bezzeg nem szúrta a szemedet bazzeg...
::DDD

vau · http://www.holdkomp.hu 2011.03.26. 00:24:43

Mind szopjatok le, ilyet a nagyanyám is tud. Ezt a fost bárki kiizzadja magából.

somewhatgentleman 2011.03.26. 00:27:36

@vau: faszkalap geci vagy
apád is az volt

vau · http://www.holdkomp.hu 2011.03.26. 00:30:29

@somewhatgentleman: ennyi agyad van bazd meg, azt se tudod ki vagyok, erre agyatlanul elkezdesz fikazni. valoszinuleg magadnak vered otthon arra az apu altal vett iphonera amire a pattanasaid nyomkodtad.

jolvan, en itt be is fejeztem. nojj fel bazmeg, aztan utana targyalunk.

Megköszönöd az italt,hazamész, kivered 2011.03.26. 02:10:48

Az összes okostelefon egy SZAR.

Ez a lenyeg. Csak az olyan szanalmas veglenyeknek kell ilyen, akik azonnal mindent feszbukra es jotubra toltenek, "itt jartam tegnap este",muhaha, szanalmas.

bonafide 2011.03.26. 02:29:22

@Gery.Greyhound: Bazmeg, te mit csinálsz egy érettségivel egy minisztériumban? Ruhatár?

bonafide 2011.03.26. 02:32:04

@jacks_colon: Mitől nem jutsz szóhoz mazsola?

bonafide 2011.03.26. 02:33:39

@jacks_colon: Bazeg, nem zavar hogy ez helyi hálózati IP-cím?

TROLLFORGATÓ!!!!!!!!!44négy | problem? · http://akinemmekintosthasznalazbuzi.blog.hu 2011.03.26. 06:56:59

@franc0: Hu tenyleg, az IOS-Android vitakbol kimarado (de azert BB-rajongasat mindig megjegyzo) es magat a ket, egymast anyazo csoport tagjainal mindig felsobbrendunek kepzelo modoros BlackBerry felhasznalo kimaradt...

Azt hiszem kell folytatast irni a posztnak, Blackberry vs Symbian vs Windows Mobile fronton, hogy ez a harom se maradjon ki a jobol. :))

Coyote82 2011.03.26. 08:01:02

Hiánypótló szösszenet. Semleges olvasóként, megmondom őszintén, az iPhone melletti érvelés tetszik a legjobban :-)

Tehát az androidosok buzik.

Before · http://azbeszt.blog.hu 2011.03.26. 09:05:40

@Coyote82: Mindenki buzi, én nem, én csak szeretem a seggbekúrást...

bonafide 2011.03.26. 12:00:17

@panic_button: Nem bírtam fél percnél tovább. Mi ez?

jacks_colon (törölt) 2011.03.26. 15:01:34

@Coyote82: Ja, én is észrevettem, hogy az iPhone-t egy kicsit kevésbé fikázza, mint az Androidot. Meg is győzött, megyek is és veszek egy iPhone-t.

TROLLFORGATÓ!!!!!!!!!44négy | problem? · http://akinemmekintosthasznalazbuzi.blog.hu 2011.03.26. 16:15:30

@bonafide: Szerintem nem annyira rossz cucc...
@jacks_colon: Az onmagaban nem eleg erv, hogy sznob es/vagy buzi leszel ha iPhone-t veszel? Vagy eleve az vagy, es igy nem oszt, nem szoroz? :)))

jacks_colon (törölt) 2011.03.26. 16:59:32

@trollforgató: Nem, nem elég. Még nem voltam se sznob, se buzi, így nem tudhatom milyen az. De ha veszek egy iPhone-t, akkor biztosan az leszek, és akkor lehet, hogy jó lesz. Mindent ki kell próbálni.

jacks_colon (törölt) 2011.03.26. 17:12:12

@trollforgató: És egyébként is épp ideje lenne, hogy végre komolyan vegyem saját magam.

a rettegett drótos 2011.03.26. 18:27:01

@bonafide: haggyadmán, gery.greyhound is csak egy androidos köcsög. Írkál ilyen androidos blogokra. Mindig olvasom. RSS-en. Mobilról.

Greg-0 2011.03.26. 21:44:54

Az Android, és az iPhone is egy kalap szar. WinMo 6.5, egyedi főzött ROM-mal a nyerő. Csomó program van rá, mindent tud amit a fent említett fosok, már évekkel azok megjelenése előtt tudta. Nincs csilivili UI, meg multitaccs, de ki a fasznak kellenek ezek. Dolgozni akarok a telefonommal, ha valami szépet akarok látni akkor megnézek egy fotókiállítást. Sok konzumidióta barom meg veszi a felhypeolt szarokat, a Microsoft meg elbuzult, beállt a sorba miattuk, és megcsinálta a WP7-et, ami szintén egy orbitális foskazal lett. Az értelmes emberek meg le vannak szarva, mi? Vettem is gyorsan 5 db Samsung Omnia-t, hogy ellegyek a következő 10 évben. Egyedül az akksi a szük keresztmetszet, de azt remélem még sokáig fogják gyártani hozzá.

Coyote82 2011.03.26. 22:04:30

@Greg-0: Egyetértek.
A konstruktív vitakezdeményezés az erősségem, tehát: samsungod van? Akkor te buzi vagy. :-)

Greg-0 2011.03.26. 22:10:45

@Coyote82: Mondj jobb ár/érték arányú WinMo 6.5-ös telót, öcsipók!

derp. 2011.03.27. 18:00:23

hurr durr herp derp

lomposfarkas 2011.03.28. 16:00:45

@Greg-0: Na végre, egy józan hang! Van még békés sziget a sok acsarkodó konzumidióta között! Mert ugye a winmó tulajok alapvetően békés, inkább derűsen szemlélődő típusú felhasználók, ellentétben az állandóan egymás torka után kapkodó, Androidos és Iphonos készülékeiken a fingóprogramok hadseregével egymás ordítozását is elnyomó őrültekkel :))

Trollork 2011.03.28. 20:15:47

nah akkor most beírok trollimpiára idiótákat... épp e kis cikk a téma náluk,lehet válogatni, mert egy fórumon nyomják LOLZORZ DERP

jah és mindenki "lelájkolhatja a dákóm"®.

www.nyuuz.hu/php/hozzaszol.php?b=51377

Nem vagyok troll · http://iloveyouSteveJobs.mac 2011.03.29. 07:59:20

Szerintem meg az Android az egy szar. Mondhatjátok, hogy kétszázezer app van a Marketen, de annak a fele háttérkép, meg csengőhang.

És különben is a biciglis a hibás.

Nem vagyok troll · http://iloveyouSteveJobs.mac 2011.03.29. 08:00:46

Szerintem meg az Android az egy szar. Mondhatjátok, hogy kétszázezer app van a Marketen, de annak a fele háttérkép, meg csengőhang.

És különben is a biciglis a hibás.

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2011.03.29. 12:44:37

@Greg-0:
Na, végre valaki, aki ugyanúgy gondolkodik a WP7-ről, mint én. Még copy-paste sincsen benne, nem kompatibilis lefelé(WM6.5 egyik nagy előnye, hogy rohadt sok alkalmazást lehetett rá elérni, még PocketPC 2002-eseket is pl.), és mindenféle buzi korlátozással van tele, mint az iPhone.

Bicikliző medve 2011.03.29. 13:34:08

@öntelt radírpók: nekem van meg otthon egy elfekvoben, ha valakit erdekel egy siemens M35 :)

Bicikliző medve 2011.03.29. 13:43:25

@tipetupa: akksit hol kap meg hozza? Gondolom 12 ev alatt parszor kellett mar cserelni.

lemonlime 2011.03.29. 14:24:01

Ezek nem okostelefonok, ezek tudálékostelefonok... Kérem a díjat.

Acsabi44 2011.03.29. 16:20:01

kúúúúrvajó! megy a bookmarkba, csak legyen naponta 3-4 minőségi poszt :):)

Bokortalan Lajtalan · http://facebook.com 2011.03.29. 17:21:13

Ide is bekommentelek, és immáron a "Friss topikok" doboz is az gyeduralmam alatt sínylődik.

TROLLFORGATÓ!!!!!!!!!44négy | problem? · http://akinemmekintosthasznalazbuzi.blog.hu 2011.03.29. 19:30:29

@Acsabi44: Inkább hetente lesz, péntekenként, kivéve most, mert most pénteken Gödöllőre kell menni Alvin és a Mókusok koncertre :)

Az élet váladéka 2011.03.29. 23:02:00

Ez ,már fájdalmas ,mint érdekes.látni az élet unalmát ,japó vagy német ? Ilyen vagy olyan ? ,piros gyerek a szebb ,vagy a szőke ? Dagadt nő vagy sovány ? Lehetne sorolni még ellentéteket ,nem is az az érdekes hogy létezik mindenbe ,inkább az ahogy mindenki védi az igazát és mintha ez lét kérdés lenne ,a másik annyát se hagyja ki a meggyőzésből, javarészt az érv nélküliek ,lehet hogy nekik nem kéne okos telefont venni , a régi fülkés tantusszal jobban járnának ,bedobom tárcsázok .Az egyszerű is volt és igénytelen ,semmi értelmet nem igényelt ,fejlődésre se inspirált . A mai világban már egy mobílra nem mondható el az hogy az csak telefon ,és csak arra kel ,ha nem lépünk a világ pusztulása felé akkor még mindig nem volna net ,pedig ezen lehet beszólogatni ,nem volna otthon számítógép ,nem dobna senki videót ,nem beszélnénk a neten ,maradnánk a barlangba ,ott püfölnénk egymást bunkóval ,jönne a vita tárgya, melyik bunkó jobb vagy ki a bunkóbb .
Igazából most is itt tartunk.
Csak már nem kell elgyalogolni a másik kupán verése végett a másik barlangig ,és nem kel szembe nézni vele .
Áll néven lehetek erős .
Érdekes ,ez még nekem nem jutott eszembe .
Én biztos ki vagyok fordítva ,meg a társaságom is ,nekem is nekik is mindkét telefon elő kerül ,még soha nem egymáséit gyaláztuk ,a hibákat persze elemeztük ,inkább arról beszéltünk mi volna a tökéletes.mi volna még használható benne ,(nem egy új víz mérték ),a villany borotvára gondoltunk ,de akkor mind kettő elvesztené a karcsúságát az akku miatt.
Nekem az egyik van ,szeretem ,a másikat is ugyanúgy ,csak abba egy baj van ,hogy anyukám telefonszáma nem a kettes gombon van ,ezért ilyet vettem .

Bokortalan Lajtalan · http://facebook.com 2011.03.30. 09:14:58

@trollforgató: de ez az egész kurvára átlátszó. Első poszt okostelefonos, trollimpiás posztban a példakomment is okostelefonos, első -posztoló által belinkelt- jelölt is okostelefonos blogba írt, posztoló nickneve mellett a link is valami infós ostobaság - EZ A BLOG NEM MÁS, MINT EGY SZÁNALMAS OKOSTELEFON-REKLÁM!!

Greg-0 2011.03.31. 08:54:59

@lomposfarkas: @Zabalint: Úgy látszik nem jött össze trollkodási kísérletem, mindössze két WinMo user elismerését nyertem meg, semmi flame :))) Ezt még gyakorolnom kell.

Pedig azt hittem az 5 db Omnia levágós lesz, de úgy tűnik még ez is normális :D

Magam részéről a cikkben szereplő egyik oprendszerű telefon tulajdonosa vagyok, egy WinMo-s Asust használtam kb 1 hónapig, és utáltam mint a szart, borzasztó élmény volt a stylus-szal navigálni a kőkorszaki UI-n.

SobriJózsef 2011.04.02. 00:12:15

Ez a blog egy szar, még két poszt sincs rajta.
Unatkozó hülyegyerekek csinálták, az biztos!

tipetupa 2011.04.04. 08:50:00

@ċsirke72: lehet kapni utángyártottat. volt egy időszak, amikor a gyári folyton felpúposodott, akkor tért át az utángyártottra.

Before · http://azbeszt.blog.hu 2011.04.07. 20:42:11

Szedd már össze magad, te köcsög, nem igaz, hogy csak erre az egy porbafingó geci kis postutánzatra futotta a gigantikus arcodból!

Spanish VVax 2011.05.11. 13:40:13

jó poszt, de hiányolom a blackberry-nácikat fikázó részt :)))

sziabazsiivagyok 2011.12.26. 11:24:39

ezért használok wp7-es telót xDXD
süti beállítások módosítása